(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Trei sefi de agentii de media au acceptat sa comenteze numirea lui Peter Imre (foto) in pozitia de director de marketing si publicitate de la Adevarul Holding, pe langa cea de director executiv.
Managing director al unei companii de media, V.R. primul sef de agentie spune ca „Peter (Imre n.r.) este un om de lobby. Se invarte foarte sus si sigur este la un telefon distanta de greii industriei. Aici ma refer la Enoiu, Burci, Paul Radu etc. O sa se descurce. E clar ca are un produs bun, iar cititorul nu resimte lipsa lui C (Corneteanu, n.r. directorul general demisionar ). Este o poveste din lumea noastra”.
„Initial am crezut ca e o gluma. Inseamna ca e antrenat bine si multivalent, daca poate sa le faca pe toate”. adauga si L.C., un alt manager de agentie de media, facand referirie la dubla pozitie a lui Peter Imre de sef al companiei, la care se adauga cea de director de marketing si publicitate. „Oricum, inteleg ca e un fel de interimat. Domnia sa afirma ca vrea sa eficientizeze! Ce sa zic. Sa-i uram succes intr-o piata ca asta”.
Un al treilea manager de agentie de media, F.O, este ceva mai dur cu numirea ca responsabil al departamentelor de marketing si publicitate de la Adevarul Holding a unui om care nu ar avea o experienta in media. „Cand este vorba de vanzari specifice ca cele de media, este greu de crezut ca va face fata orice om care nu a avut tangente cu domeniul. Prin urmare, eu nu vad cum ar putea sa se descurce domnul Imre ca director de marketing si publicitate in media”.
„Este greu de crezut ca face fata si ca director executiv fara o astfel de experienta. In acesasta meserie trebuie mai intai sa inveti niste lucruri. Nu-i asa de usor. Un lucru este clar. Nu am cum sa fac comparatie intre experienta lui Razvan Corneteanu si cea a lui Peter Imre, atat timp cat ultimul nu a lucrat deloc in media. Dar poate invata repede. Vom trai si vom vedea”.