Credit: Pro TV / PR
Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% cota de piata la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
adplayers. Iulian Toma
Povestile reale ale oamenilor care traiesc la Dunare, administrarea defectuoasa a zonei, dar si afaceri necurate si investitii de milioane de euro de la bugetul de stat, multe dintre ele zacand nefolosite sau in paragina, i-au adus reportajului „Un fluviu de prostie” de la Romania, te iubesc! mai bine de 1 din 5 romani din publicul comercial.
Reportajul prezentat de corespondentul special Pro TV Alex Dima a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, care a obtinut 4.7 puncte de rating si 16.0% share.
Mai mult in Media, TV, Audienta,