(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
..Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, Magnetique Marketing face si campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, laudandu-se practic oamenilor de afaceri cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online.
Lipita de reclama Renault – probabil o inovatie in lipsa spatiului disponibil pe editia online din portofoliul Ringier, dar in asa fel incat cu greu te prinzi ca este vorba de 2 campanii alaturate, Magnetique Marketing promoveaza pe site-ul Capital ca ar avea ce spune pe Notoriu.ro, site care a rupt barierele originalitatii, furand la propriu articolele semnate de altii.
AdPlayers atragea atentia la inceputul saptamanii trecute ca Magnetique a fost prinsa la "imprumutat" articole pentru Notoriu.ro fara acordul editorilor, nu numai de la AdPlayers.ro, dar si de la alte publicatii online. Gratie imaginatiei bolnave a unor editori, Magnetique crede probabil ca poate face niste banuti din publicitatea online in mod legitim, rescriind stirile altora fara trimiterea la materialele complete din care s-au inspirat „redactorii” sai.
Dupa cateva esecuri de audienta ale unor site-uri semnate relativ recent, titluri mult trambitate de Eveline Fabritius, sefa editorului online, Magnetique incearca acum probabil noua strategie de marketing: imprumuta si fugi.
Editorul online "imprumuta" materialele scrise de altii care aduc succesul unor publicatii, fara a face trimitere la materialele copiate cuvant cu cuvant, uneori chiar in intregime. Mai mult. Nauciti de informatia gratis de pe Internet, creditele unor materiale au fost date gresit, astfel ca un material scris pe baza unui articol din Business Standard aparea cu sursa AdPlayers.
Dupa sesizarile AdPlayers, editorul a suspendat site-ul in weekend-ul trecut si la repus in functiune dupa o scurta reparatie capitala nereusita, din pacate. Nereusita - pentru ca si la aceasta ora site-ul afiseaza articole rescrise de la alte publicatii online, fara ca editorii Notoriu.ro de la Magnetique Marketing sa faca trimitere la materiale complete si sursele de unde s-au inspirat. Din pacate - pentru ca editorii au oricand posibilitatea sa-si indrepte greselile, dar nu pot goli site-ul de continutul pentru care au fost si platiti, probabil, dupa cum va puteti lesne imagina.In cadrul campaniei Magnetique care citeaza in bannere de la zoso.ro ca „notoriu fura continut”, un lucru mai putin subliniat este descrierea site-ului facuta de autorul blogului, probabil pentru a nu "surprinde" prea tare audienta Capital: – „Notoriu.ro, o l..ba de site”.
Descrierea completa a site-ului propriu din care s-a inspirat Magnetique in campania online, o puteti gasi in articolul de la adresa:
http://www.zoso.ro/2007/10/notoriuro-fura-continut.htmlMai jos, o captura de ecran Capital.ro la baza careia puteti vedea bannerul din campania de promovare pentru Notoriu.ro
.....