( AdPlayers.ro ) In urma stirii AdPlayers.ro despre licitatia de publicitate Iveco SPA Romania, revista noastra a obtinut in exclusivitate si cateva detalii in privinta desfasurarii acesteia chiar de la cea care a gandit si programat campania de presa in vederea selectarii agentiei de publicitate cu care va lucra compania.
Gabriela Buzescu, oficialul de contact al licitatiei Iveco SPA Romania a declarat pentru AdPlayers.ro ca pentru agentiile dornice de a participa la licitatie “Este suficient sa trimita de pe o adresa de mail oficiala un mail cu "cerere brief" la subiect si vor primi imediat brief-ul cu toate detaliile”.
Brieful va contine “ce dorim, ce oferim, ce stil abordam, ce avantaje ale produselor noastre promovam etc” mai afirma Gabriela Buzescu. “Conditia de a fi o adresa oficiala si nu una privata (de yahoo, hotmail etc) este pusa pentru cuantificarea unei minime seriozitati din partea solicitantului” precizeaza oficialul Iveco SPA Romania. “La office@iveco.ro ii asteapta o echipa tanara, dornica de inedit, gata sa le dea detalii suplimentare daca au nevoie” conchide Buzescu care nu a facut si precizari in privinta bugetului alocat campaniei de publicitate.
“Si dumneavoastra faceti un gest foarte frumos incurajand acest tip de actiune. Multumim!” a mai raspuns reprezentantul companiei “salutului” AdPlayers pentru transparenta licitatiei si ne-a asigurat de continuarea ei in aceeasi nota deschisa si in perioada urmatoare. Pe masura desfasurarii activitatilor, AdPlayers va reveni cu amanunte indata ce le va afla de la oficialii companiei Iveco SPA Romania.