(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Modelul Logan Break de la Dacia si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de divizia de evenimente a grupului Publis România. Potrivit agentiei, Logan-ul Break a intrat în scena dezvaluindu-si caracterul în fata a peste 350 de persoane.
Asa cum spune compania condusa de Ileana Peascariu, conceptul "Anotimpurile" care a îmbracat aceasta lansare de autoturism, pe baza caruia agentia Publicis Dialog a câstigat pitch-ul organizat de Automobile Dacia, a scos în evidenta versatilitatea automobilului.
"Ne-am simtit onorati când am primit invitatia la pitch pentru lansarea modelului Logan Break”, a declarat Ileana Pescariu (foto), Managing Partner Publicis Dialog. „DACIA este brandul national al românilor, un brand care s-a facut remarcat si peste hotare asa ca si lansarea acestui model pe piata româneasca se cerea pe “masura”.
„Desi am lucrat fara sa vedem masina pâna în ziua evenimentului, conceptul "Anotimpurile" a raspuns exact brief-ului”, sustine Pescariu. “Proiectul a fost complex, cu multe resurse implicate."
Deschiderea a fost marcata printr-un moment artistic sustinut de “marele” Dan Puric, sustin autorii evenimentului, artistul dând viata la final "naturii" în cele 4 ipostaze ale sale. Pe cele 4 scene secundare decorate cu peisaje tipice fiecarui anotimp, pe acordurile sonore ale celui mai de seama reprezentant al barocului muzical, 4 cupluri de actori au interpretat momente artistice exemplificând de fapt “atitudinea schimbatoare” a masinii în fiecare anotimp.
Alaturi de Dan Puric si trupa sa, si-au pus amprenta asupra acestui eveniment si alte nume mari cum sunt Ducu Darie - regizor de eveniment, Doina Levintza, care a creat costumele actorilor special pentru acest eveniment, Virgil Iantu si Monica Davidescu - gazdele evenimentului.
Autorii
Autorii evenimentului, de la Publicis Dialog, sunt Ileana Pescariu - Managing Partner, Cristina Irod - Account Manager, Mirela Ologeanu - Account Executive, Joaquin Bonilla - Director de creatie, Iulian Marinescu - Art Director, Paul Tanicui - Copywriter, Marian Enache - Senior Copywriter.
Lansarea a fost implementata de echipa Publicis Events formata din Gabriel Constantinescu - Managing Partner, Radu Baitan - Account Manager, Cristi Balaci - Senior Producer.
AdPlayersFile Publicis Dialog, Publicis România
Publicis Dialog este o agentie specializata de marketing services constituita ca parte a grupului Publicis România, printre conturile importante ale acesteia numarându-se: Parliament, Marlboro, LM, Next (Philip Morris); Delta; P&G; Nespresso; Timisoreana; Teacher’s, Jim Beam, Absolut, Cinzano (Cristalex) etc.
Parte a grupului de comunicare cu acelasi nume, Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din România. Agentia a fost înfiintata în 1995 si detine în portofoliu clienti precum: Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool.