La 2 luni dupa ce a inchis revista Campaign (BMG), Rachad El Jisr pregateste o replica online pana in primavara
Miercuri, 07 Ianuarie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dupa inchiderea Campaign in toamna anului 2008, editorii de la Business Media Group (BMG) pregatesc o replica online sub un titlu nou pana in primavara acestui an, potrivit unor surse AdPlayers apropiate editorului.

Aceleasi surse  spun ca noul produs media online ar putea fi dezvoltat mai exact de Rock Media, companie apartinand aceluiasi Rachad El Jisr, unul din partenerii fondatori ai grupului BMG.

El Jisr ar urma sa lanseze un nou canal media online chiar cu o parte din redactorii fostei reviste tiparite Campaign Romania, care nu au parasit grupul de media la inchiderea revistei tiparite.

Reprezentantii BMG nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia insa aceleasi surse spun ca echipa noului produs online ar urma sa fie coordonata de aceeasi Romanita Oprea, fostul redactor sef al editiei romanesti a revistei tiparite pana in luna noiembrie 2008 sub licenta Campaign UK. Contactata de catre AdPlayers, Romanita Oprea nu a comentat in niciun fel informatiile privind viitorul produs media online.

BMG lansa lunarul de marketing si comunicare Campaign Romania la jumatatea anului 2005, sub licenta Campaign UK (Haymarket Media Group, Marea Britanie). Editia romaneasca s-a inchis in urma cu doua luni, dupa ce, potrivit acelorasi surse din piata, editorul britanic a incetat colaborarea cu BMG in privinta publicarii revistei sub licenta Campaign, in urma acumularii unor intarzieri la plata licentei.

La ora publicarii materialului, fostul site al revistei tiparite care contracta abonamente la Campaign Romania, www.campaign.ro , mai „vindea” inca audientei online romanesti editorialul numarului din noiembrie 2008 al revistei, dar si o „dezbatere” premiata sub numele Campaign, care facea trafic ww.bizcity.ro.

PUBLICITATE: