( AdPlayers.ro ) Interbrew a lansat pe piata locala Löwenbräu, prima bere germana din Romania in ambalaj tip PET, potrivit reprezentantilor companiei. Conform aceleiasi surse, Lowenbrau este o bere germana de traditie, foarte apreciata de consumatorii din Germania, unde este in fiecare an vedeta festivalului “Oktoberfest” din Munchen.
Liviu Irimia (foto) , Director Marketing, Interbrew Romania, a declarat pentru AdPlayers: “In Romania, ca si in alte tari, Lowenbrau este pozitionata in segmentul core lager.Ne asteptam ca la sfarsitul anului 2006 un procent de 15% din volumele PET Interbrew Romania sa insemne Lowenbrau”.
“Lucram cu McCann Erickson”
“Evenimentul de lansare a fost gandit de echipa interna a Interbrew. Vom promova Lowenbrau pe TV, in presa si prin materiale de promovare la punctele de vanzare. Campania de promovare a Lowenbrau pe TV va incepe la mijlocul lui aprilie”, a mai afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Liviu Irimia, Director Marketing, Interbrew Romania.
Vorbind despre agentia prin care va comunica, “pentru Lowenbrau lucram cu McCann Erickson. PR-ul se face intern”, a precizat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Liviu Irimia.
Directorul de marketing Interbrew sustine ca “Löwenbräu este o bere tipic germana, ale carei ingrediente respecta intocmai calitatea ceruta de rigorile germane. Produsa din apa, malt si hamei selectionat, Löwenbräu are un gust autentic si pregnant, o culoare si o aroma distinctive, care vor fi cu siguranta pe placul consumatorilor romani”.
Irimia este convins ca Löwenbräu va avea foarte curand multi fani “pentru ca detine reteta succesului: este o bere germana, imbuteliata in cel mai apreciat ambalaj al momentului, la un pret accesibil”, spune directorul de marketing, Interbrew Romania.
7milioane EUR pentru Lowenbrau
Potrivit oficialilor Interbrew, Romania si Croatia sunt primele tari din Europa care au primit acceptul de a produce Löwenbräu local. Pentru imbutelierea Löwenbräu, Interbrew a achizitionat de curand o noua linie PET cu o capacitate de productie de 18.000 sticle/ora. Valoarea investitiei depaseste 7 milioane Euro. Noua bere va fi disponibila pe piata doar in ambalaj PET de 2 litri, in hipermarketuri si in magazinele din toata tara.
Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev - numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Lowenbrau: "Berea Leului"
Tradusa literal, “Löwenbräu” inseamna Berea Leului. Leul este simbolul traditional al Bavariei, dar si simbolul “Löwenbräu”. Ca urmare, legatura emotionala dintre marca si locuitorii Bavariei este lesne de ghicit. Löwenbräu este pentru bavarezi berea lor de suflet, bere iubita si apreciata in toata Germania, unde se consuma volume impresionante in fiecare an.
Istoria Löwenbräu
Löwenbräu isi are originile inca din secolul 14, in anul 1383 cand este produsa pentru prima data la hanul “Zum Löwen” din Germania. Actuala reteta dateaza din anul 1851, an in care incepe productia berii la Munchen, in una dintre cele mai moderne fabrici din lume. La finalul secolului 19 fabrica Löwenbräu era una dintre cele mai mari din Europa. In timpul razboiului, in 1944 fabrica a fost complet distrusa iar dupa reconstructie, marca si-a reluat locul in topul ierarhiei marcilor de bere germane si a inceput sa fie exportata.
(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )
. . .