Kanal D a batut joi Pro TV in Prime Time, pe 18-49 urban
Vineri, 21 Martie 2008


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Meciul Steaua Rapid a instalat postul de televiziune Kanal D pe primul loc in Prime Time pe targetul comercial, dupa cum se arata intr-o informare a postului de televiziune remisa AdPlayers. Joi, 20 martie, in timpul transmisiunii derby-ului, Kanal D s-a clasat pe locul intai pe publicul comercial (18-49 urban), la distanta de restul canalelor TV.  

Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.

Potrivit datelor furnizate de GfK, si prelucrate de Kanal D, meciul Rapid-Steaua, care a inceput de la ora 20:32, a inregistrat o cota de piata de 27,7% si un rating de 11,8%, pe targetul comercial 18-49 urban.

Minutul de aur al partidei a fost la 21:59, cand peste 2,9 milioane de telespectatori din toata Romania au urmarit Kanal D.

Conform cifrelor de audienta prelucrate de grupul Dogan, pe toata ziua de Joi 20 martie, KANAL D a urcat pe locul 2 in clasamentul televiziunilor din Romania, pe targetul comercial – 18-49 urban, unde a inregistrat o medie de 11,6% share si 1.8% rating. Pe primul loc s-a clasat Pro TV, cu o medie de 13,8% share.

 


PUBLICITATE: