Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Ieri, pe 17 ianuarie, Kanal D s-a situat pe locul 4 in ierarhia posturilor de televiziune, cu o cota de piata de 5.7% dupa ProTV, Acasa si Antena 1, potrivit datelor furnizate de GFK, prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan, pe targetul comercial 18-49 ani, urban.

 

Potrivit sursei, pe acelasi target, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%, in timp ce ProTV a avut pe acelasi interval o cota de piata de 8.5% si un rating de 1.1% si Antena 1 (cota de piata de 4% si un rating de 0.5%).

 

Reprezentantii Kanal D mai spun ca, avandu-i ca protagonisti pe membrii trupei Vacanta Mare, si difuzarea din prima partea a zilei a serialul de comedie Restaurant Europa a avut ieri, 17 Ianuarie 2008, incepand cu ora 12:30, o cota de piata de 10.7% si 1.4% rating, pe intervalul sau orar, cifre cu care a fost lider de piata pe acelasi segment.

 

AdPlayersFile

Kanal D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia, potrivit reprezentantilor trustului. DYH are in portofoliu sau: cotidianele "Hurriyet", "Milliyet" si "Fanatik", 8 posturi TV (printre care Kanal D, STAR TV si CNN Turk), 3 statii radio si case de productie audio, video si print. Actiunile Kanal D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier.

.

.

.

 
.


PUBLICITATE: