( AdPlayers.ro ) Scala JWT semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft, un mix intre cafeaua solubila Jacobs, zahar si mai mult lapte. Potrivit agentiei conduse de Victor Dobre, Jacobs Café Latte este al treilea coffee mix din gama de produse pe care Kraft a lansat-o in Romania in septembrie 2003. Alaturi de Jacobs Café Latte, gama de produse mai cuprinde Jacobs 3 in 1 si Jacobs Ice Coffee.
Scala JWT dezvolta campania pentru intreaga gama Jacobs coffee mixes in urma unui pitch (licitatii) regionale de publicitate, de la inceputul anului 2005. Campania a fost creata pentru 16 tari europene si contine spoturi TV, machete de presa, panotaj stradal si POSM.
Fiecare executie, spune agentia, graviteaza in jurul ideii creative “Gustul care te prinde”, dramatizand pe gustul consumatorilor avantajul competitiv al coffee mix-urilor de la Jacobs: gustul unic al cafelei Jacobs, de care nu te poti desprinde asa usor.
Campania “Gustul care te prinde”, care a fost difuzata in 2005, a jucat un rol decisiv in plasarea Jacobs pe locul 1 pe segmentul de coffee mixes in Romania din punct de vedere al cotei de piata in valoare, spune agentia, citand ca sursa ACNielsen.
Echipa care a dezvoltat campania Jacobs Cafe Latte este formata din Petra Hoyos – Director in Charge, JWT CEEMA si Mihai Cojocaru – Executive Creative Director, Bogdan Gheorghiu – Group Creative Director, Maria Manoiu – Copywriter, Liviu Antonescu – Graphic Designer si Ilinca Dumitrescu – Audio/Video Production Director, din partea Scala JWT.
Kraft este cea mai mare companie de pe piata alimentara nord-americana si a doua cea mai mare din lume, fiind fondata acum mai bine de un secol. Compania Kraft este prezenta pe piata romaneasca incepand din 1994, cu marci precum Jacobs, Philadelphia, Poiana si Milka.
Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua JWT, membra a grupului de comunicare WPP. JWT se numara printre pionierii publicitatii care, dupa cum afirma oficialii agentiei, a stabilit cateva premiere precum crearea primului media shop, a primului testimonial si a primei reclame in presa.
Irina Toma info@adplayers.ro
.
.