Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi
Marti, 04 Octombrie 2005

Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi( AdPlayers.ro ) Saatchi&Saatchi tine in forma Izvorul Minunilor de la European Drinks. Potrivit agentiei, campania de imagine 2005 este menita a continua campania  inceputa anul trecut sub acelasi slogan "te mentine in forma"  si se deruleaza la nivel national cu executii TV si print.

Reprezentantii Saatchi &Saatchi afirma ca “obiectivul principal al acesteia este ridicarea awareness-ului si conturarea unei imagini clare a  brandului in mintea consumatorului”. Potrivit aceleiasi surse, publicul tinta este format din femei si barbati, 20 - 35 ani, activi & dinamici, locuiesc la oras  in general.

Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi

In centrul comunicarii sunt mai mult copiii decat femeile gravide. “Si credem ca asta va retine si publicul din spot - copii  care danseaza in burta mamei pentru ca Izvorul Minunilor le da lor -  prin intermediul mamei, intr-adevar - energie, forta, chef de  miscare” afirma creativii agentiei de publicitate.

Pozitionarea apei Izvorul Minunilor este "o apa care te  mentine in forma" si asta a fost demonstrat in campaniile de pana acum prin personaje care au o viata activa, primul exemplu fiind chiar vechiul spot cu Gabriela Szabo si cele care i-au urmat. In continuarea campaniilor  trecute, bebelusii au parut un "ultimate test". “Daca Izvorul  Minunilor e o apa sanatoasa pentru ei, este sanatoasa pentru  oricine”, justifica alegerea conceptului cei de la Saatchi & Saatchi. “Chiar si numele produsului ne-a ajutat: Izvorul  Minunilor, izvorul vietii”

Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi

Spotul a fost regizat de Alex Maftei iar casa de productie cu care a fost produs este Saga Film.  Filmarea bebelusilor sub apa a fost partea cea mai dificila care a  pus probleme tuturor. “Am cautat impreuna solutii de casting, locatie, conditii de filmare.  Stiam de la bun inceput ca nu este usor sa ai in fata camerei de  luat vederi un bebelus! Nici pentru cel care tine camera dar nici  pentru bebelus mai ales cand toata actiunea se petrece sub apa”, spun “parintii” spotului. 

In principiu s-au  cautat niste copii nascuti in apa pentru ca lucrul cu ei sa fie  mai usor si lipsit de multe riscuri. Paradoxal este faptul ca in  Romania nu exista o astfel de categorie. “Am constatat ca sunt  bebelusi care s-au nascut in apa, dar care nu practica aceasta  activitate in continuare, si bebelusi care nu s-au nascut in apa,  dar care fac acest sport din dorinta parintilor” afirma cei de la Saatchi. Filmarile au  decurs excelent, copii au fost adorabili, permanent in centrul  atentiei si rasfatati de toata echipa.

Printre cerintele realizarii spotului se numara si echipamentul necesar filmarii sub apa cu o camera de filmat pe pelicula, extrem de complex si care a necesitat aducerea lui de la Londra.

Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi

Creativii agentiei sustin ca au existat in permanenta 2 instructori de inot specializati in lucrul cu bebelusii in apa care au imbracat costume albastre special confectionate de Saga Film, costume necesare pentru a putea fi mai apoi "sterse" din cadre in faza de postproductie.

S-a filmat cu 150 fotograme pe secunda (fps) in asa fel incat inca imaginile obtinute au fost asadar de 6 ori mai lente decat in realitate deoarece producatorii aveau nevoie de imagini cu copii sub apa care sa dureze cat mai mult. Post Productia a fost realizata de catre Chainsaw Europe. Tot ei au fost cei care au  prelucrat si toate imaginile cu copii sub apa.

( Iulian Toma)

AdFile Info:

Nume lucrare: “Gemenii”

Agentie: Saatchi & Saatchi

Oras: Bucuresti

Advertiser: European Drinks

Brand: Izvorul Minunilor

Produs/categorie: Apa minerala

Marketing Manager / Director: Horatiu Cosma

Nume Campanie: “Gemenii”

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV, presa, OOH -

Durata (TV): 30”

Slogan: “Te mentine in forma”

Account Manager / Director: Corina Esteller

Client Service Director: Cristina Oanta

Creative Director: Razvan Lazar

Copywriter: Theodora Szabo

Regizor: Alex Maftei

Producator:

                 Saatchi & Saatchi – Elena Catanchin

                 Saga Film – Alex Teodorescu

Casa productie A/V: Saga Film

Companie editare Imagine:

Post Productie A/V: Chainsaw

Muzica: Dan Craimerman


PUBLICITATE: