( AdPlayers.ro ) Saatchi&Saatchi tine in forma Izvorul Minunilor de la European Drinks. Potrivit agentiei, campania de imagine 2005 este menita a continua campania inceputa anul trecut sub acelasi slogan "te mentine in forma" si se deruleaza la nivel national cu executii TV si print.
Reprezentantii Saatchi &Saatchi afirma ca “obiectivul principal al acesteia este ridicarea awareness-ului si conturarea unei imagini clare a brandului in mintea consumatorului”. Potrivit aceleiasi surse, publicul tinta este format din femei si barbati, 20 - 35 ani, activi & dinamici, locuiesc la oras in general.
In centrul comunicarii sunt mai mult copiii decat femeile gravide. “Si credem ca asta va retine si publicul din spot - copii care danseaza in burta mamei pentru ca Izvorul Minunilor le da lor - prin intermediul mamei, intr-adevar - energie, forta, chef de miscare” afirma creativii agentiei de publicitate.
Pozitionarea apei Izvorul Minunilor este "o apa care te mentine in forma" si asta a fost demonstrat in campaniile de pana acum prin personaje care au o viata activa, primul exemplu fiind chiar vechiul spot cu Gabriela Szabo si cele care i-au urmat. In continuarea campaniilor trecute, bebelusii au parut un "ultimate test". “Daca Izvorul Minunilor e o apa sanatoasa pentru ei, este sanatoasa pentru oricine”, justifica alegerea conceptului cei de la Saatchi & Saatchi. “Chiar si numele produsului ne-a ajutat: Izvorul Minunilor, izvorul vietii”
Spotul a fost regizat de Alex Maftei iar casa de productie cu care a fost produs este Saga Film. Filmarea bebelusilor sub apa a fost partea cea mai dificila care a pus probleme tuturor. “Am cautat impreuna solutii de casting, locatie, conditii de filmare. Stiam de la bun inceput ca nu este usor sa ai in fata camerei de luat vederi un bebelus! Nici pentru cel care tine camera dar nici pentru bebelus mai ales cand toata actiunea se petrece sub apa”, spun “parintii” spotului.
In principiu s-au cautat niste copii nascuti in apa pentru ca lucrul cu ei sa fie mai usor si lipsit de multe riscuri. Paradoxal este faptul ca in Romania nu exista o astfel de categorie. “Am constatat ca sunt bebelusi care s-au nascut in apa, dar care nu practica aceasta activitate in continuare, si bebelusi care nu s-au nascut in apa, dar care fac acest sport din dorinta parintilor” afirma cei de la Saatchi. Filmarile au decurs excelent, copii au fost adorabili, permanent in centrul atentiei si rasfatati de toata echipa.
Printre cerintele realizarii spotului se numara si echipamentul necesar filmarii sub apa cu o camera de filmat pe pelicula, extrem de complex si care a necesitat aducerea lui de la Londra.
Creativii agentiei sustin ca au existat in permanenta 2 instructori de inot specializati in lucrul cu bebelusii in apa care au imbracat costume albastre special confectionate de Saga Film, costume necesare pentru a putea fi mai apoi "sterse" din cadre in faza de postproductie.
S-a filmat cu 150 fotograme pe secunda (fps) in asa fel incat inca imaginile obtinute au fost asadar de 6 ori mai lente decat in realitate deoarece producatorii aveau nevoie de imagini cu copii sub apa care sa dureze cat mai mult. Post Productia a fost realizata de catre Chainsaw Europe. Tot ei au fost cei care au prelucrat si toate imaginile cu copii sub apa.
( Iulian Toma)
AdFile Info:Nume lucrare: “Gemenii”
Agentie: Saatchi & Saatchi
Oras: Bucuresti
Advertiser: European Drinks
Brand: Izvorul Minunilor
Produs/categorie: Apa minerala
Marketing Manager / Director: Horatiu Cosma
Nume Campanie: “Gemenii”
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV, presa, OOH -
Durata (TV): 30”
Slogan: “Te mentine in forma”
Account Manager / Director: Corina Esteller
Client Service Director: Cristina Oanta
Creative Director: Razvan Lazar
Copywriter: Theodora Szabo
Regizor: Alex Maftei
Producator:
Saatchi & Saatchi – Elena Catanchin
Saga Film – Alex Teodorescu
Casa productie A/V: Saga Film
Companie editare Imagine:
Post Productie A/V: Chainsaw
Muzica: Dan Craimerman