,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul de vanzari de publicitate in cadrul companiei, din anul 2013
AdPlayers. Iulian Toma
,,Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete. Performanta foarte buna de la Wimbledon pe Eurosport 2, statie adaugata in portofoliul de vanzare la finalul anului trecut, este un succes pe care l-am asteptat si de care ne bucuram foarte mult” a afirmat pentru AdPlayers, Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania si coordoneaza departamentul de vanzari de publicitate in cadrul companiei, din anul 2013
Cu peste 10 ani de experienta in vanzari media, TV si online si o experienta vasta in comunicare integrata, Iulia Popa dezvaluie pentru AdPlayers lucruri de culise despre evolutia si performantele canalelor operate de Discovery Media in Romania, despre lansarea Travel Channel si despre tendintele consumului de media, profilul telespectatorilor si performanta statiilor TV din portofoliu.
Despre continutul premium care face diferenta si ajuta Discovery Media Romania sa se pozitioneze drept un brand valoros in fata consumatorilor, despre transmisii HDR, 4K si investititii intr-o noua platforma digitala, toate dezvaluite in AdPlayers de Iulia Popa, Senior Ad Sales Manager, Discovery Media Romania:
AdPlayers: Cum au evoluat in 2018 / primul semestru 2019 audientele si cotele de piata atrase de canalele operate de Discovery Media in Romania (total sau pe canale)
Iulia Popa: Audienta Discovery Channel a inregistrat o crestere de 30%, cu 0,13 puncte de rating in H1 2019, comparativ cu 0,1 puncte de rating in H1 2018. In cazul TLC, punctele de rating au ramas in aceiasi parametri, cu 0,14 puncte de rating inregistrate atat in H1 2019, precum si in H1 2018.
De asemenea, cotele de piata atrase de Discovery Channel si TLC se afla pe un trend ascendent: de la o cota de piata de 0,52 in H1 2018, Discovery Channel a ajuns la 0,71 in H1 2019, ceea ce se traduce intr-o crestere de 37%. In cazul TLC, cota de piata din H1 2019 a fost de 0,72, comparativ cu 0,66 in aceeasi perioada a anului 2018. Evolutiile se refera la target-urile (publicurile tinta, n.r.) de vanzare specifice fiecarei statii
AdPlayers: Ce evolutie a avut business-ul / veniturile atrase din publicitate in 2018 / primul semestru din 2019 (GRP / sau evolutie venituri)?
Iulia Popa: In H1 2019, portofoliul nostru a inregistrat un reach mediu cumulat de 2.351.000 persoane zilnic si 515.000 din targetul comercial, in crestere cu 4% fata de H1 2018, iar cei mai mari consumatori de spatiu de publicitate pe canalele din portofoliul Discovery au fost brandurile de bere, brandurile de masini, supermarket si retail etc.
Pentru anul acesta, ne asteptam la o crestere a veniturilor in trend cu cresterea pietei, la care adaugam si deschiderea la vanzarea de publicitate a statiei Travel Channel, ce aduce noi bugete. Performanta foarte buna de la Wimbledon pe Eurosport 2, statie adaugata in portofoliul de vanzare la finalul anului trecut, este un succes pe care l-am asteptat si de care ne bucuram foarte mult.
AdPlayers: Ce obiective de continut isi propune pentru perioada urmatoare Discovery Media pe canalele pe care le opereaza?
Iulia Popa: Continutul premium face diferenta si ne ajuta sa ne pozitionam drept un brand valoros in fata consumatorilor. In Romania, ne concentram pe calitatea experientei fanilor pe canalele noastre, prin transmisii HDR si 4K, precum si prin investitiile in proiecte inovatoare, cum ar fi aducerea pe piata locala a unei platforme digitale, care le va oferi utilizatorilor acces la continut video la cerere de la posturile detinute de grup, inclusiv de pe echipamente mobile. In plus, ne axam si pe aducerea de continut din zona de non-fictiune, disponibil in 4K.
Vom continua sa aducem continut relevant local pe canalele Eurosport, asa cum este Premier League, FA Cup, Copa America – toate fiind acum disponibile si in format HD. Iar pentru 2020, ne pregatim pentru Jocurile Olimpice de Vara Tokyo 2020.
Mai mult in AdPlayersREPORT, Media, TV