Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 (adplayers, Iulian Toma) Cine a distrus negocierile in publicitate? Un punct de vedere pana mai ieri de la client: Raluca Zamfir, fost responsabil de publicitate la BRD, iar in prezent consultant in comunicare in propria initiativa antreprenoriala, crede ca lipsa publicitatii in print are false radacini de eficienta in comunicare.

Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor este ignorat si nu mai mai este catalogat ca fiind „de interes” si pentru publicitate.

“In timp ce noua generatie de antreprenori a fost interesata sa investeasca in ultimii ani in media audiovizuala, ziarele si revistele au pierdut bani de publicitate si s-au zbatut sa supravietuiasca.

In timp ce printul nu mai este interesant pentru agentii atunci cand vine vorba de publicitate, nu inteleg de ce aceiasi clienti pentru care lucreaza agentiile sunt dornici sa apara in aceste ziare sau reviste, iar audienta devine in mod surprinzator „de interes” editorial. Se pare ca „da foarte bine” pentru clienti si consumatori sa apari din cand in cand in sectiuni editoriale in Ziarul Financiar sau Money Magazine, si deloc interesant pentru aceeasi audienta sa apari cu publicitate.

Daca presa scrisa nu ar mai exista….oare ce s-ar intampla?  Ar aparea toti acesti clienti in emisiuni TV de interes „distractiv”?

Raluca Zamfir, Consultant Comunicare

"Cine credeti ca a distrus negocierile in publicitate: Agentiile, clientii sau furnizorii care accepta in cele din urma conditiile? 

Raspunsurile sunt publicate 
in 
adplayers critic . Sunt (foarte) asteptate la:   


PUBLICITATE: