(AdPlayers, Iulian Toma)
Avocatnet.ro, editat de Legal Net, vinde publicitate de la 1 iulie prin InternetCorp (care mai reprezinta printre altele Wall Street, Kudika, 9am, eJobs, Garbo, Envy, Yuppy etc). Intrebat de AdPlayers cat estimeaza sa atraga pe an din publicitatea online, Mihai Seceleanu, CEO InternetCorp, a declarat:
"In primul an al agreementului, estimarea noastra din urma cu zece zile era ca Avocatnet poate genera intre 80 si 120,000 eur din publicitate online. Conditiile actuale sunt insa altele, fiind greu de estimat masura in care bugetele de promovare online vor fi afectate de scaderea consumului cauzata de cresterea TVA-ului. Acum este imposibil de facut o estimare, chiar si cu o marja mai generoasa. Important este sa dezvoltam o relatie bazata pe incredere si transparenta, reprezentandu-i corect si crescandu-le cota de piata chiar si in conditii de recesiune, asa cum am reusit sa facem cu propriile produse editoriale in ultimii 3 ani de cand ne reprezentam singuri."
Cu un trafic de 618.096 clienti unici in luna mai 2010, potrivit Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI), Avocatnet.ro ocupa locul 4 in topul celor mai citite site-uri online inregistrate cu profil de business in SATI.
"Avocatnet.ro si-a consolidat in ultimul an pozitia de instrument de lucru pentru o serie larga de consultanti in afaceri (avocati, contabili, consultanti financiari si de management, auditori, etc.) si detinatori de IMM-uri. Colaborarea cu Internet Corp. este un pas extrem de important in directia consolidarii pozitiei Avocatnet.ro in piata de publicitate online din Romania”, a spus Alin Popescu, managing partner LegalNet SRL, editorul Avocatnet.ro.
"Prin intrarea Avocatnet.ro in portofoliul site-urilor reprezentate de catre InternetCorp, ne intarim pozitia pe segmentul de business, acoperind peste 41% din reach-ul site-urile de economie si finante monitorizate de catre BRAT. In plus, un site dedicat juristilor, contabililor si antreprenorilor care cauta solutii de optimizare pentru afacerile lor, completeaza foarte bine Wall-Street.ro”, justifica Mihai Seceleanu reprezentarea site-ului pe piata de publicitate online.
Mai mult in Media