Sorin Danilescu, nou numitul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, pleaca la drum cu 130 de site-uri si 4,3 Milioane de clienti unici, din cei 8,3 Milioane cat are in prezent Romania, si spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la nivelul grupului (GSP, Antena3, etc) pe care vrea sa le multiplice.
Intact Interactive reuneste servicii business to business cu companii din interiorul si din afara grupului Intact, cu scopul de a optimiza intreg efortul trustului de media din care fac poarte Antena1, Antena2, Antena3, Euforia Tv, ziare cum sunt Jurnalul National, Saptamana Financiara, sau Financiarul, postul de Radio Zu si mai multe reviste.
Danilescu il inlocuieste la sefia Intact Interactive pe Bogdan Gavrila, cel care a condus pana acum Internetul trustului condus de Camelia Voiculescu. Potrivit unor surse apropiate mutarii, Gavrila a devenit un consultant al grupului, tradus in plan real ca nu va mai conduce business-ul Intact Interactive.
Rezervat in a oferi obiective in cifre, Danilescu spune ca „Intact Interactive are ca obiectiv mentinerea revenue share-ului la nivelul market share-ului pe care il are. Dar mult mai importanta este piata reala”. „Vom atrage revenue shareul pe care piata si in special clientii de publicitate cred ca il meritam” afirma, la inceput de mandat, managerul companiei.
AdPlayers: Cum a venit propunerea de a conduce Internetul Intact?
Sorin Danilescu: Pe scurt...Mi s-a propus pozitia de General Manager la Intact Interactive, (n.r. companie care administreaza servicile de Internet pentru grupul Intact). Am acceptat, chiar daca nu este o perioada in care sa te implici in industria de publicitate, dar este un challenge mult prea mare pentru a putea refuza asa ceva.
Ca prim pas, organizam Intact Interactive in 3 business unituri - sales, development, content ( n.r. Sales Business Unit, Development Business Unit, Content Business Unit) si incercam sa fim suficient de eficienti pentru a atrage cit mai multi clienti.
In primul rand din grup, pentru ca aici sint cele mai mari nevoi, dar nu vom neglija nici parteneriatele si oportunitatile cu cei din afara grupului Intact. Ca sa iti faci o idee despre abordarea b2b la nivelul grupului Intact, dupa ce am devenit GM al Intact Interactive am negociat 3 ore cu Gazeta Online pe marginea noului contract. La fel de mult a durat sa detaliem, noile procese de vanzari, partea de development, etc desi dezbatusem toate aceste lucruri 2 luni.
AdPlayers: Care sunt obiectivele pe termen scurt, sau mediu?
Sorin Danilescu: Identificarea strategiei corecte la nivelul grupului si armonizarea diverselor proiecte care se dezvolta in acest moment independent, distribuit practic la fiecare entitate a grupului.
AdPlayers: Cand si de la cine a venit propunerea sa conduceti „ostilitatile” Intact pe Internet?
Sorin Danilescu: As scoate "ostilitati" din vocabularul oamenilor din aceasta industrie. Ne ocupam prea mult timp cu "ostilitati" neimportante. Propunerea a venit de la actionariat, probabil sfatuit de consultantii Ocean Strategy, in urma cu cateva luni. Este un proces care a durat 3 luni, si asta o spun, cred, in exclusivitate
AdPlayers: Atunci sa-i zicem razboiul pentru partea din piata. Ce inseamna astazi Intact Interactive, in cifre?
Sorin Danilescu: Nu vom purta nici "razboaie". Vom reprezenta 130 de siteuri care ating 4.3 milioane de utilizatori unici, din 8.3 (Milioane utilizatori unici, n.r.) in total, in Romania.
Credem ca sintem un player important si vom prezenta clientilor nostri avantajele lucrului cu noi. Mai ales in perioada asta, nu putem convinge decit prin eficienta, corectitudine si onestitate. Aici probabil va fi diferentiatorul care, ne place sa credem, este cautat pe piata online in acest moment. Sa nu uitam si de Development BU ( n.r. servicii de dezvoltare Internet in grup). E important sa livrezi proiecte bune la preturi corecte. Si asta vom face foarte rapid pentru grup.
AdPlayers: Cat estimati ca vrea Intact din piata de publicitate, si cat din piata de servicii pe Internet, sau obiective pe termen scurt si mediu?
Sorin Danilescu: Intact Interactive are ca obiectiv mentinerea revenue share-ului la nivelul market share-ului pe care il are. In acest moment, ne situam sub acest prag, ceea ce, in termeni de eficienta, inseamna ca nu stam tocmai bine. Dar mult mai importanta este piata reala. Vom atrage revenue share-ul pe care piata si in special clientii de publicitate cred ca il meritam. Ceea ce vom incerca este sa schimbam perceptia actuala, tocmai pentru a ne atinge obiectivul.
Pentru partea de servicii, trebuie sa fim realisti. Nu vom fi un player important in acest an. Vom avea destul de multe lucruri de rezolvat la nivelul proiectelor interne pentru a ataca aceasta piata acum.
AdPlayers: Cat din modelul de business va avea in comun cu cel creat in jurul site-urilor GSP?
Sorin Danilescu: Development BU al Intact Interactive va prelua modelele de succes si de eficienta de la nivelul grupului (GSP, Antena3, etc), si il va multiplica.
AdPlayers: Cati oameni are in prezent, sau va avea in viitorul apropiat Intact Interactive?
Sorin Danilescu: Numarul de oameni va depinde de eficienta cu care putem livra proiecte si de oportunitatile pe care le identificam. In acest business unit se pune foarte mare accent pe ROI, aceasta va determina si numarul de oameni.
Fiecare va avea un business de condus, obiective si un buget de indeplinit. Insa ce a fost mai greu a trecut. Am agreat deja noile moduri de lucru cu Gazeta Online, Antena 3, Jurnalul National.
AdPlayers: Cat este mandatul, noului GM?
Sorin Danilescu: 2 ani.
AdPlayers: Cum ati comenta ceea ce au facut predecesorii oameni la Intact Interactive, pana acum?
Sorin Danilescu: Au facut cat au putut. Nu as vrea sa comentez mai mult.
Sorin Danilescu, Biografie:
Intact Interactive, General Manager, August 2009
Gazeta Online, Business Development Manager, February 2008 – August 2009 (1 year 7 months)
EMAG, Site Manager, February 2007 — January 2008 (1 year)
Beyond Media, Consultant, July 2006 — November 2006 (5 months)
Netbridge, Consultant, May 2006 — June 2006 (2 months)
Publimedia, New Media Manager, July 2005 — April 2006 (10 months)
Apropo, CEO, January 2003 — June 2005 (2 years 6 months)
Media Pro Group, CTO, January 1999 — June 2005 (6 years 6 months)
ProSport, IT Manager , February 1997 — December 2002 (5 years 11 months)
Romanian Investments Institute, Broker, September 1996 — February 1997 (6 months)
Pe cont propriu: Barracuda Networks Romania (Computers & IT), Owner, December 2005 — Prezent (3 years 9 months).