sursa: JCDecaux
"Banca" Outdoor cu donatie directa.
Caritas, Austria
Advertiser: Caritas2016.01_COM-Rosette-Blue-on-gold-Austria-Caritas
Location: Vienna
Duration: 7 weeks, 10/12/2015 – 27/01/2016
Format: transport, street furniture, free-standing panel
Creative Solution: special build with donation slot
adplayers. Iulian Toma
Cu 1.600 de campanii creative implementate anul trecut in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila din ultimele luni in reteaua JCDecaux (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria, derulat in luna ianuarie 2016.
In clasament, proiectul Caritas Austria este urmat de alte campanii pentru organizatii non-profit sau caritabile derulate in intreaga lume in ultimele luni, proiecte inovative care, fie au crescut notorietatea anuntatorilor, fie au contribuit direct la donatii pentru cauzele respective.
Campania organizatiei caritabile Caritas Austria a avut ca obiective marirea notorietatii proiectului si cresterea volumului de fonduri destinate oamenilor fara adapost din orasul Viena, in lunile reci ale anului. Dezvoltata de Gewista (JCDecaux Austria), Caritas a decis sa amplaseze trei panouri in cateva dintre cele mai aglomerate din oras. Practic, panourile au fost transformate in “banci” pentru bani in care trecatorii au putut contribui direct cu fonduri pentru cauza sociala. Beneficiind de un simplu si familiar “call-to-action”, campania a acumulat rezultate excelente.
Mesaje in timp real. Outdoor interactiv cu mobilul.
Mising People, UK
Advertiser: Missing People
Location: UK-wide
Duration: 2 weeks, 15/02/2016 – 28/02/2016
Format: digital screens nationwide
Creative Solution: mobile interaction, real-time messaging
Pe langa Caritas Austria, echipa din reteaua JCDecaux a mai votat si alte proiecte pentru organizatii non-profit si caritabile. Campania Mising People, UK pe panouri digitale amplasate national in Regatul Unit care a totalizat 20.000 de inregistrari in mesajul care atrage atentia ca fiecare secunda este foarte importanta in raportarea disparitiei unui copil.
“Vrei sa dansezi cu mine?” Video interactiv cu trecatorii pentru cunoasterea unei maladii
La Trobe University, Melbourne
Advertiser: La Trobe University
Location: Melbourne
Duration: 2 weeks, 22/09/2015 – 05/10/2015
Format: transport
Creative Solution: digital interactive screen, motion activation
Un alt proiect de JC Decaux si J. Walter Thompson, campania La Troube University Melbourne, Australia dezvoltat pentru a atrage atentia asupra bolnavilor de Parkinson. “Anne”, o pacienta care sufera de aceasta boala, a invitat trecatorii sa danseze cu ea, printr-un mesaj video vizibil in panouri amplasate in zone cu trafic ridicat care se incheia cu detalii despre suferinta sa. Campania a atras numerosi oameni care au dansat cu Anne, afland astfel la sfarsitul dansului detaliile despre suferinta multor bolnavi de parkinson.
Mai multe detalii despre cele mai bune campanii caritabile outdoor, direct de la sursa: JCDecaux Inovative
Mai mult in OOH