Subsidiara grupului Lagardère Services, LS Travel Retail Romania, compania care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine Lagardère Travel Retail, anunta reprezentantii de comunicare.
Cu vanzari de peste 32 de miliarde de Euro in anul 2014 si avand o prezenta in 30 de tari, 150 de aeroporturi si 700 de gari in EMEA, America de Nord si ASPAC, Lagardère Travel Retail este la nivel global un pioner si unul dintre liderii industriei de Travel Retail.
Prezenta pe piata din Romania de peste 18 ani, compania activeaza pe piata de news & convenience retail si HoReCa, detinand peste 220 de locatii de vanzare, cel mai cunoscut brand al companiei fiind Inmedio.
Potrivit reprezentantilor de comunicare, actiunea de rebranding vizeaza toate companiile din cadrul grupului Lagardère Services si are ca scop reconfirmarea pozitiei strategice a grupului pe piata internationala de travel retail precum si a apartenentei la Grupul Lagardère.
Noua abordare Lagardère Travel Retail de tipul B2C4B are ca principal obiectiv satisfacerea nevoilor fiecarui client prin asigurarea celor mai inaltes tandarde de calitate si aduce astfel plus valoare partenerilor de business in cele 3 segmente: duty free & luxury, travel essentials si food service.
Noua semnatura a brandului”Experience new horizons, every day” (“Experimenteaza noi orizonturi in fiecare zi”) exprima diversitatea grupului, precum si valorilesale: inovarea si excelenta operationala.
Actiunea de schimbare a denumirii companiei nu implica in acest moment o modificare a datelor de inregistrare ale companiei la Registrul Comertului.
Mai mult in Rebranding