IMAS si Mercury Research au cāstigat licitatia pentru Audienta Radio 2008-2011
Miercuri, 19 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Companiile IMAS – Marketing si Sondaje si  Mercury Research au castigat licitatia pentru masurarea audientelor radio in perioada 2008-2011, anunta o informare CNA, remisa AdPlayers.ro. La concurs au participat 3 competitori: IMAS – Marketing si Sondaje, Mercury Reseach si consortiul Metro Media Transilvania - INSOMAR.

Castigatorii licitatiei au fost desemnati de catre membrii Comisiei Paritare formata din 5 membri CNA si 10 membri de la Asociatia pentru Radio Audienta (ARA), din care 5 reprezentanti ai posturilor de radio si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate).

Potrivit CNA, in cadrul licitatiei s-a stabilit o noua metodologie de masurare: vor exista 3 raportari ale datelor de audienta pe an, masurarea in teren facandu-se continuu pe toata perioada anului. Cele 3 raportari vor reflecta 3 perioade de culegere a datelor care vor fi: ianuarie-aprilie, mai-august, septembrie-decembrie.

In prima perioada, se vor realiza 10.000 interviuri (dintre care 8.000 in mediul urban si 2.000 in mediul rural) iar in urmatoarele 2 perioade, volumul esantionului va fi de 8.000 de interviuri pe val, in mediul urban.

AdPlayers.ro/File

Asociatia pentru Radio Audienta s-a constituit pentru sustinerea intereselor tuturor radiourilor si din 2004, intermediaza comunicarea intre companiile de cercetare si reprezentantii radiourilor si agentiilor interesati de audientele radio. In prezent, asociatia este constituita din 31 de membri, dintre care 13 agentii si 18 radiouri.

PUBLICITATE: