( AdPlayers.ro ) Ogilvy a extins parteneriatul cu SNSPA la nivelul International Advertising Association (IAA), care a incheiat un parteneriat cu Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul acesteia. IAA se implica astfel direct in in domeniul activitatii de formare a viitorilor specialisti in publicitate, media si relatii publice.
“Unul din scopurile declarate ale IAA este implicarea in procesul educational din Romania” a declarat Presedintele IAA Romania, Mihai Ghyka (foto, mijloc ). “Ne dorim oameni mai bine pregatiti cu care sa construim o industrie a publicitatii profesionista si etica” a apreciat el.
Pe langa Mihai Ghyka, la eveniment au mai fost prezenti: Veronica Savanciuc, din partea IAA, Paul Dobrescu si Dan Petre din partea SNSPA si Manuela Necula de la Ogilvy Group.
foto: (de la stanga la dreapta): Dan Petre (SNSPA), Manuela Necula (Ogilvy Group), Mihai Ghyka ( IAA), Veronica Savanciuc (IAA), Paul Dobrescu (SNSPA)
Dupa o colaborare de sase ani dintre Ogilvy si Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, noul impuls al implicarii IAA in activitatea facultatii prevede extinderea colaborarii cu intreaga comunitate de publicitate din Romania – agentiile de publicitate si companiile multinationale.
Membrii boardului IAA s-au aratat deschisi sa investeasca resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Studentii vor beneficia de experienta in publicitate si marketing a specialistilor recomandati de IAA.
„Invatamantul in domeniul publicitatii este la inceput in Romania si are nevoie sa se racordeze la cerintele practicii moderne, ale unei activitati performante” a declarat Paul Dobrescu, Pro-Rector al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA.
Implicarea IAA va aduce studentilor si posibilitatea de a lua contactul direct cu industria de publicitate. ” In cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practica pentru studentii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice” a mai spus Paul Dobrescu.
Poate cea mai importanta componenta a parteneriatului este si cea mai importanta motivatie pentru studenti. Si, de ce nu, una din pepinierele industriei: Paul Dobrescu spune ca “Studentii care se vor distinge vor avea sanse suplimentare sa lucreze in cadrul acestor companii” (n.r. membre IAA). De asemenea, organizatia va oferi burse de studii pentru studenti, lucrari de specialitate, studii de caz care sa asigure o imbunatatire calitativa a procesului educational.
Ideea acestei extinderi la nivelul International Advertising Association (IAA) a apartinut chiar managementului Ogilvy. Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, declara: “Consideram ca este momentul ca una dintre principalele scoli de pregatire a viitorilor profesionisti in comunicare sa fie patronata de intreaga comunitate de publicitate si nu doar de grupul nostr”
“Companiile din Grupul Ogilvy vor continua sa se implice activ in acest proiect alaturi de colegii din IAA,” a precizat Manuela Necula. In acest sens, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest doneaza bibliotecii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice 70 de exemplare din volumul "Marci vizionare" al lui Rene Luchinger – una din cartile nou lansate in domeniul comunicarii.
Creata la initiativa Ogilvy Public Relations Zurich si deja tradusa in toate limbile de circulatie internationala, “Marci Vizionare” a fost lansata si in Romania prin editura Balkanski.
International Advertising Association - IAA Romania, a luat nastere in 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din Romania. IAA este organizatie tripartitć, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. IAA cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.
Infiintata in 1991 sub forma studiilor graduale, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, a infiintat studiile universitare propriu-zise in 1998. Astazi, facultatea este acreditata atat pentru sistemul de invatamant la zi, cat si pentru sistemul de invatamant la distanta. Cursurile au fost absolvite pana acum de catre patru generatii - aproximativ 1000 de studenti in sistemul de invatamant la zi si 2000 in sistemul de invatamant la distanta.
( Iulian Toma, info@adplayers.ro )