(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
International Advertising Association - IAA România a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro , ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, anunta organizatia, într-un comunicat de presa. Realizat cu sprijinul Webstyler, www.iaa.ro include, potrivit comunicatului, atât o zona de acces liber pentru întreaga comunitate de marketing, cât si o sectiune dedicata exclusiv membrilor IAA.
Potrivit oficialilor asociatiei, „continutul site-ului va fi actualizat zilnic si va acoperi toate ramurile industriei de comunicare, de la clasicele marketing, publicitate, media si relatii publice si pâna la research, dezvoltare web, legislatie sau corporate social responsibility”.
„Asa cum IAA este o asociatie ce reprezinta interesele industriei de comunicare din România la fel va fi si web-site-ul asociatiei”, este de parere Felix Tataru – Presedinte IAA Romania. “www.iaa.ro va fi un mijloc prin care IAA va reusi sa vina în întâmpinarea nevoilor specifice unei industrii foarte dinamice în care informatia primita într-un mod rapid si obiectiv este esentiala”.
„Dorim ca acest site sa devina o unealta utila pentru industrie si un punct de referinta al industriei de comunicare, nu doar o adresa web”, a conchis actualul presedinte al IAA România.
Conform IAA, portalul acopera arii relevante pentru întreaga industrie de comunicare din Romania, si se adreseaza tuturor celor care au contact cu aceasta, indiferent daca sunt membri ai IAA sau nu, jurnalistilor, tinerilor care vor sa patrunda în industria comunicarii, dar si pasionatilor de marketing si comunicare.
Pe lânga felicitari, site-ul a primit deja si o observatie interesanta de la unul dintre cei 105 membri: “Bannerele sunt cam enervante”.
AdPlayersFile (Extra Info)
IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pâna la mass media.
Potrivit reprezentantilor organizatiei, în Romania, IAA reuneste 105 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze în România standardele internationale recunoscute în domeniul publicitatii.
Lista membrilor IAA Romania
(sursa: iaa.ro)
Agentia OSC
Activ AD
Altex
ARBOMedia
BAAS Mediaplus
Beiersdorf Romania
Betacons
Big Media One
Brand Connection
Brand4Brands
Brandient
Brau Union
Bridge Communication
Bucharest Bussines Week
Burda Romania
Business Media Group
Bv McCann Erickson
Carat Romania
CBR-SabMiller
Churchill View
Coca-Cola Romania
COGEP
Draft Romania
EDIPRESSE AS Romania
Efect Media
EuroCafe
Euromedia
F.C.B.
Focus Publicis
Foss Advertising
Gazeta de Sud
Global Media
GMP
Graffiti /BBDO
Grey Worldwide Romania
Headvertising
Heat Advertising
Hiproma - Carrefour Romania
Hochland Romania
Holcim
Idea Zone
iMedia Advertising
Imperial Media
Ines Group
Initiative
Intact - Antena 1
Interbrew Romania
Klass Advertising
Leo Burnett & Target
Lowe & Partners
Media Consulta
Media Direction Romania
Media Insight
Media Pro
Mediaplan
Medic One
Mercury Promotions
MindShare
MisticMedia
Mobifon SA
Mobil'Affiche Romania
Momentum Romania
Nestle Romania
NewsOutdoor
Odyssey Communication
Ogilvy&Mather
OgilvyOne
Open Public Services
Optimum Media Direction
Pernod Ricard
Photoland SRL
Prima TV
Procter & Gamble Marketing Romania
Profil Communication Ltd.
Prospero
Proximity Bucuresti
Punct Advertising
RBN
Realitatea TV
Regie Radio Music
Raiffeisen Bank
Ringier Romania
Rodipet SA
Saatchi & Saatchi
Sanoma Hearst Romania
Scala JWT
Scholtz&Friends
Splendid Mediazece
Spoon Media
Spotlight
Tandem Film Production
TBWA/Merlin
Team Advertising (Young & Rubicam)
Telemobil SA
Tempo Advertising
The Marketer Magazine
Total Advertising
Trend Communication
TVR
Unilever SCE
United Media Corporation
Vitrina Felix Media
Webstyler
Well Done Communication
Zenith Media