( AdPlayers.ro ) Headvertising semneaza doua noi spoturi pentru marca de bere Noroc de la Interbrew. Sub sloganul "Dupa munca si rasplata" agentia de publicitate continua cu noile spoturi "Meserii" si "Acasa" mai vechile spoturi cu taximetristii. Spotul "Acasa" a intrat deja in difuzare de o saptamana urmand ca "Meserii" sa fie difuzat in perioada urmatoare. Partea de media a campaniei este asigurata de agentia de media Universal McCann.
Mesajul spoturilor trebuia sa fie foarte clar si sa vina in continuarea celui de anul trecut, spun reprezentantii agentiei care mai sustin ca "Noroc este berea care stinge setea dupa o zi grea de munca". Si pentru ca "Munca insa e oriunde, nu doar la serviciu, ci si acasa, e orice efort dupa care simti ca ar merge o bere rece." Creativii Headvertising spun ca "aratand toate aceste momente, puteam surprinde mai mult din viata oamenilor nostri, nu doar cele de la serviciu."
Evolutia de la vechile spoturi cu taximetristii este explicata si ea. "De la inceput nu ne-am dorit sa legam Noroc-ul doar de o anumita categorie de oameni. Nu am vrut sa facem din ea berea taximetristilor" motiveaza autorii noilor spoturi trecerea actiunii la alte "meserii" . "Noroc e berea oricui munceste din greu in timpul zilei si la sfarsit merita o rasplata".
"Anul acesta nu ne-am putut opri la o singura munca ca anul trecut, muncile sunt multe si felurite." spune Bertha Niculescu, Copywriter. "Ne-am tot lacomit si am ajuns la multe meserii si asa a iesit primul spot. Iar in final am ajuns si acasa. Pentru ca nu muncesti numai la serviciu: si acasa mai bati un cui, mai faci gratarul sau mai repari ceva in baie. Si am mai facut un spot. Si fie ca termini serviciul sau mestereala de acasa, simti ca ai invins si ca trebuie sa sarbatoresti momentul.".
Clientul a decis sa se filmeze doua spoturi in loc de unul singur, iar acestea au avut loc in 3 zile si 10 locatii. "Casting-ul a fost foarte important si foarte simplu in acelasi timp ca la orice proiect cu Radu Muntean" povesteste Ovidiu Lupsa, art directorul proiectului. "Pentru unele personaje nu am avut decat o singura propunere dar nici nu era nevoie de mai mult, pentru ca aceea era cea mai buna alegere. Am vrut oameni simpatici si normali, fara sa fie funny doar de dragul de a fi funny".
Ramona Urdea care a coordonat proiectul din partea agentiei, afirma ca "Nu se intampla nimic spectaculos cand bei bere, fetele nu dau navala, nu se transforma totul in jur, nu ies la iveala din tine personalitati nebanuite, nimeni nu se apuca sa faca ceva extrem". Ea sustine ca " Pur si simplu, iti savurezi berea. Asa ca nici in noile spoturi Noroc nu se intampla nimic deosebit. Oamenii Noroc muncesc si la sfarsit "se rasplatesc" cu o bere bine meritata.
Responsabili pentru cele doua spoturi sunt Mihai Ghyka, Steliana Matei si Alina Badea de la Interbrew si Bertha Niculescu, Ovidiu Lupsa, Ramona Urdea si Serban Alexandrescu de la Headvertising. Filmarile au fost realizate cu Multimedia Est si perechea Radu Muntean - Tudor Lucaciu. Muzica este semnata de Yama Studios iar vocea apartine lui Lucian Stan. ( Iulian Toma, Irina Toma )