Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV. Credit. Pro TV / PR
Grupul PRO TV a avut venituri nete in crestere cu 9.5% in 2017 cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
adplayers.info
In 2017, grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (”CME”), din care fac parte sapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV Romania si PRO TV International), a obtinut venituri nete in valoare de peste 191 milioane de dolari, reprezentand o crestere cu 9.5% comparativ cu anul 2016, la o rata constanta a cursului de schimb valutar, conform unei comunicari remise adplayers.
Lider absolut de audienta pe toate categoriile de public, comercial, urban si national, potrivit informarii, grupul PRO TV a inregistrat cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani.
“Ne bucuram sa observam ca, in fiecare an, pozitia de lider a grupului PRO TV pe piata media din Romania se reconfirma. Atat in 2018, cat si in anii care urmeaza, ne vom pastra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor continut de calitate, informatii relevante si divertisment de top, reteta cu care romanii sunt obisnuiti. Le multumesc tuturor colegilor mei pentru dedicarea de care dau dovada in fiecare zi, iar partenerilor nostri le promitem ca vom avea un 2018 plin de rezultate bune.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
“Suntem extrem de mandri de succesul si de realizarile echipei noastre din Romania. Implicarea lor in crearea programelor de cea mai buna calitate continua sa mentina PRO TV in topul celor mai populare televiziuni din Romania. Asteptam cu interes un nou an cu rezultate de audienta foarte bune.”, a declarat Mark Kobal, Head of Investor Relations at CME.
63 milioane de dolari, in crestere cu 9% in trimestrul al patrulea (octombrie-decembrie 2017)
In trimestrul al patrulea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9.0% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
La nivelul rezultatelor de audienta* inregistrate in perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV si-a mentinut pozitia de lider pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu varsta intre 18 si 49 ani, grupul PRO TV a obtinut o medie de 4.7 puncte de rating si 27.0% share.
191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5%, la nivelul intregului an 2017
In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016. Cresterea inregistrata in 2017 in Romania reprezinta cea mai mare crestere la nivelul tarilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, Romania si Slovacia).
In 2017, grupul PRO TV a obtinut pe segmentul publicului comercial pe durata intregii zile o medie de 4.6 puncte de rating si 27.4% share. (*Sursa date: Kantar Media Romania )
Mai mult in Media, TV