Grey promoveaza 2 directori de creatie
Miercuri, 10 Ianuarie 2007

Grey promoveaza 2 directori de creatie

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director (foto) sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide România care au fost desemnati sa conduca Departamentul de Creatie al agentiei de publicitate, anunta oficialii agentiei de publicitate.

Grey promoveaza 2 directori de creatie“Plecarea lui Sorin Predescu, partenerul nostru de 12 ani, a lasat un gol greu de umplut. Sorin a reusit sa creeze, pe lânga aproape 300 de spoturi TV, un nume pentru creativitatea Grey care vinde”, a spus Mihail Vârtosu (foto), Regional Managing Director Grey Worldwide.

Executivul Grey Worldwide mai afirma ca “Pe de alta parte, mai tinerii Claudiu si Stefan ameninta sa arate pietei românesti si întregii Europe ca, de acum încolo, nu-i de joaca atunci când vine vorba de creativitate si eficienta; aviz amatorilor: Golden Drum, Ad’Or, EFFIE si toate celelalte festivaluri. Le uram mult succes!” 

Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, Claudiu Dobrita are o experienta de patru ani în industria publicitatii, timp în care a ocupat pozitia de Copywriter la agentia Leo Burnett. Dobrita a lucrat pentru conturi precum P&G, Philip Morris, Heidi, Orkla Foods, Altex, Bergenbier, Nestle, Elite, la care se adauga, de scurt timp, Romtelecom-Clicknet si, potrivit agentiei, a obtinut câteva premii si nominalizari la EFFIE, Euro EFFIE, Ad’Or si Golden Drum.

Stefan Vasilachi a lucrat pentru conturi cum sunt Coca-Cola, Loteria Româna, Altex, Bergenbier, iar mai nou pentru Romtelecom-Clicknet si a obtinut premii si nominalizari la Ad'Or, Golden Drum si EFFIE.

“E în primul rând o misiune. Aceea de a restructura un departament de creatie, de a aduce standarde noi si un fel nou de a vedea lucrurile”, a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide România. „Apoi, cred ca e un moment bun, un an în care agentia Grey se reinventeaza si în care a ales sa faca lucrul acesta avându-ne pe mine si pe Stefan în echipa. O sa fie interesant”, a adaugat el.

„Grey poate face diferenta în piata, are cu ce si are cu cine. Ne propunem sa demonstram asta cu fiecare zi de acum înainte. Si, cu atât mai important, sa o facem cu placere. Ne uram succes!”, a conchis Dobrita.

Stefan Vasilachi , Associate Creative Director al Grey Worldwide România spune despre obiectivele pe care si le-a propus: “Sa distreze, sa amuze, sa te faca sa te simti bine, mai destept, mai frumos, mai tânar, sa te puna pe gânduri, sa te uimeasca, pentru ca în final produsul sa-ti se para familiar si sa-l cumperi. Asta-i publicitatea pe care vrem sa o facem. La distractie înainte!”

Dupa plecarea de la Grey, Sorin Predescu a  fost anuntat Creative Director  la Brandstalk, agentia de publicitate membra a grupului de comunicare independent The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.

AdPlayersFile Grey

Înfiintata în 1992, agentia Grey se afla, potrivit companiei, în topul primelor agentii de publicitate full-service din România. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide România asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international.

Printre comunicate de Grey se numara Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy -  Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa, Borsec, Zarea, etc.

Parte a WPP, Grey Worldwide România coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group în Sud-Estul Europei: România, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.


PUBLICITATE: