(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Grey Global Group, compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, a anuntat numirea lui James R. Heekin III (foto) în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, se arata într-un comunicat al reprezentantului local, Grey Worldwide România. James Heekin III preia functia de la Edward H. Meyer, cel care a condus compania timp de peste 30 de decenii.
Având peste 110 agentii în 88 de tari si însumând 10,000 de angajati, Grey Global Group se pozitioneaza, potrivit companiei, în topul celor mai bune organizatii mondiale de marketing. Ariile multidiscplinare pe care le ofera compania se concentreaza pe companii operationale precum Grey Worldwide, G2, WINGLATINO si Alliance si include companii surori precum Grey Healthcare Group, GCI Group si MediaCom.
Noua structura de management
Jim Heekin a anuntat o noua structura manageriala pentru Grey Global Group, care se va plia perfect pe cele doua componente de baza ale companiei : creativitatea si comunicarea integrata. Astfel, au fost create doua noi functii de vice presedinte :
Joe Celia-va fi însarcinat cu furnizarea unei comunicari integrate precum si cu dezvoltarea strategica a retelei via achizitii si fuziuni pentru pietele în dezvoltare si noile canale media. Oficialii companiei spun ca Celia îsi va mentine functia de Presedinte si CEO al G2, liderul mondial Grey al companiilor specializate în comunicare.
Tim Mellors, Vice Presedinte si CCO-va fi responsabil cu dezvoltarea departamentului de Creatie al companiei Grey la nivel global, tinând cont de importanta majora pe care compania o acorda creativitatii superlative, prin intermediul tuturor canalelor de comunicare. Tim Mellors a detinut functia de Presedinte si CEO al Grey Worldwide America de Nord din 2004.
Martin Sorrell, CEO al WPP: “Jim Heekin se va concentra pe cresterea standardelor creative ale companiei Grey"Martin Sorrell, CEO al WPP, declara ca “Jim Heekin se va concentra pe cresterea standardelor creative ale companiei Grey cu ajutorul lui Tim Mellors si Joe Celia. Prin intermediul WPP, Tim si Joe vor întari resursele companiei Grey Global nu numai pentru piata dezvoltata din Statele Unite si Europa de Vest, dar si pentru pietele aflate în curs de dezvoltare rapida din Asia Pacific, America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, precum si cea din Europa Centrala si de Est”, a mai subliniat seful grupului WPP.
“A prelua frâiele companiei Grey Global Group reprezinta o etapa majora în cariera mea si sunt extrem de entuziast pentru viitorul nostru”, a afirmat Jim Heekin, care a detinut functia de Presedinte si CEO al Grey Worldwide din septembrie 2005.
“De-a lungul timpului, am fost foarte preocupati de lansarea unei noi platforme dinamice, cu idei îndraznete pentru a dezvolta latura noastra competitiva în creativitate, comunicare, planificare strategica si dezvoltarea afacerii. Totul este pregatit pentru ca noua companie Grey sa prospere ”, a mai spus el
“Joe Celia a jucat un rol important în transformarea companiei G2 într-o companie de talie mondiala în furnizarea comuniucarii multidisciplinare de brand pentru clientii nostri, într-o maniera creativa, receptiva, targetata si masurabila”, a declarat Jim Heekin.
Heekin mai sustine ca „Reusitele creative ale companiei sunt în crestere gratie lui Tim Mellors. El a contribuit enorm la talentul nostru de a produce ad-uri memorabile, eficiente, reclame premiate si un continut care leaga consumatorii de brand-uri”.
AdPlayersFile Grey Global Group
Grey Global Group se afla printre cele mai importante companii de comunicare din lume, fiind parte a WPP (NASDAQ: WPPGY).
Grey Global Group opereaza cu brand-uri independente în multe discipline de comunicare, inclusiv în general advertising, public relations/public affairs, healthcare marketing, brand development, relationship marketing, sales promotion, interactive marketing, entertainment si Hispanic communications.
Portfoliul de clienti ai companiei include companii foarte cunoscute precum Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Nokia, BAT, Diageo, Volkswagen, Novartis, Wyeth, Canon si 3M.