( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO deruleaza o campanie care a lasat manechinele de la River Woods dezbracate. Spre deosebire insa de "grupul manechinelor" reale, promotia agentiei din Cotroceni utilizeaza manechine care n-au baut niciodata apa plata cu lamaie.
"manechine", River Woods, Graffiti BBDO
Agentia de publicitate si cele doua magazine River Woods din Bucuresti aflate in programul de fidelizare, (Carrefour Orhideea si Mario Plaza) au scos manechinele din vitrina la mila trecatorilor din magazin. "Va rog ajutati un sarman manechin de la River Woods din cauza promotiei datorita careia hainele se vand prea repede si nu mai e nevoie de mine. Va multumesc!" este mesajul cu care manechinele isi intampina potentialii "angajatori".
"Rezultatul" se pare ca se datoreaza programului in care, la achizitionarea unui produs River Woods, consumatorul primeste un card care ii ofera o reducere de 10% la urmatoarea achizitie. Manechinele "angajate" de River Woods se plang, dupa cum ne spun reprezentantii agentiei, de faptul ca, din cauza acestei campanii, stocul de produse River Woods se epuizeaza prea repede, astfel incat prezenta lor a devenit inutila in magazine. Forma concreta in care manechinele au protestat a fost apelul la mila publica. "Timp de o saptamana, manechinele au iesit dezbracate, in fata magazinelor, cu un carton in mana, spunandu-si povestea trista si cersind un banut de la trecatori" spun reprezentantii agentiei.
"Ne-am dorit sa fim diferiti, sa ii surprindem pe vizitatorii centrelor comerciale in care se gasesc magazinele River Woods, iar proiectul innovative media propus de echipa Graffiti BBDO mi s-a parut foarte original" Adrian Stanescu, Managing Partner River Woods. "Reactia publicului in fata "dezbracatilor" ne-a confirmat faptul ca am reusit sa atragem atentia, deci implicit, campania si-a facut efectul" mai spune Adrian Stanescu.
Pe langa Adrian Stanescu, Managing Partner River Woods, vinovati de atitudinea fata de manechine mai sunt Adrian Preda - Director de Creatie, Cosmin Ezaru - Art Director si Bogdan Costin - Copywriter la Graffiti BBDO. Potrivit agentiei, anterior acestui proiect, Graffiti BBDO a mai colaborat cu River Woods la realizarea unei campanii de printuri ce promovau colectia primavara-vara 2005 pentru copii.
Nu stim daca saptamana de promotie poate fi inscrisa la innovative media la Ad'Or 2005. Nu vom sti decat numai in perioada 24-27 mai la World Trade Plaza. Noi suntem tentati sa spunem ca da. Inscrierile in celebrul festival de publicitate se incheie abia astazi la ora 18:00.