Credit: Global Records / Youtube, Fabrica de PR
Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico-gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”, „Beretta” si „Imperfect”.
adplayers. info
Global Records lanseaza campania #dincolodesunet cu videoclipuri traduse in limbajul mimico-gestual. Autorii motiveaza comunicarea spunand ca arta nu cunoaste granite, iar campania #dincolodesunet a pornit de la aceasta idee.
Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”, „Beretta” si „Imperfect”.
“Muzica este mai mult decat sunet, este si emotie, dar si mesaj, Global Records este primul label de la noi care aceasta initiativa: lansarea unei serii de videoclipuri traduse in limbajul mimico-gestual” spun autorii campaniei.
Prin intermediul campaniei #dincolodesunet, echipa Global Records isi propune ca mesajul pieselor din repertoriul artistilor sai sa poata ajunge si la comunitatea persoanelor cu deficiente de auz si vorbire.
Autoarea traducerii a invata limbajul prin intermediul parintilor, ambii cu deficiente de auz.
Pentru traducerea in limbajul mimico-gestual al acestor videoclipuri, echipa Global Records a colaborat cu Lavinia Chitu, care are ea insasi o poveste emotionanta. Lavinia a ajuns sa invete limbajul semnelor prin intermediul parintiilor sai, ambii cu deficiente de auz, tanara fiind astfel nevoita sa invete de mica limbajul semnelor pentru a comunica cu ei, dar si cu comunitatea persoanelor cu astfel de deficiente din Romania.
„Ma bucur ca am primit aceasta propunere din partea celor de la Global Records. Imi doresc enorm de mult ca pe plan muzical sa fie interpretate in limbajul semnelor cat mai multe piese ale artistilor din Romania, dar si melodii straine cunoscute” spune Lavinia Chitu.
„Persoanele cu astfel de deficiente aud muzica prin semne... nu si prin urechi, asa cum o ascultam noi. Totodata mi-ar placea ca pe cele mai importante posturi TV si mai ales pe cele de muzica sa existe programe de divertisment si programe cu topuri muzicale interpretate in semne. Și mai departe, concertele in aer liber, in pub-uri, in sali, turneele prin tara ale artistilor sa fie interpretate live pe scena si in limbajul semnelor, pentru ca in alte tari aceasta este o practica des intalnita atat pe plan muzical, dar si in domeniul teatrului si al cinematografiei” a conchis colaboratorea Global Records in campania de responsabilitate sociala.
Videoclipurile pot fi vizionate aici:
Global Records | #dincolodesunet
Cele 14 piese adaptate pana acum in campania #dincolodesunet sunt:
Antonia – Amya, Iubirea mea, Iubirea mea feat. Connect-R
Carla's Dreams – Acele, Beretta, Imperfect
INNA – Gimme Gimme, Nirvana, Ruleta
Irina Rimes – Bolnavi amandoi, Ce s-a intamplat cu noi
The Motans – Jackpot, Nota de plata feat. INNA
Vanotek feat. Eneli – Tell Me Who
Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Nicoleta Nuca, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Laura Giurcanu, Selly si multi altii.
Mai mult in Media, Responsabilitate Sociala, CSR, Entertainment, Ambasadori de brand,