Gazeta Online in disputa cu Boom pentru 200 Milioane de afisari si cateva sute de mii de euro
Miercuri, 27 Mai 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Gazeta Online si regia de vanzari Boom de la Netbridge Investments discuta in prezent soarta unor campanii care totalizeaza mai mult de 200 Milioane afisari programate de casa de vanzari in reteaua de site-uri din jurul GSP, potrivit unor surse apropiate editorului online.

Contactat de catre AdPlayers, Augustin Roman (foto), Director General al Gazeta Online nu a comentat informatia, dar niici nu a negat existenta unor posibile divergente de business intre cele doua parti.

Aceleasi surse sustin ca cele 200 Mil. afisari ar fi fost consumate de Boom in reteaua construita in jurul Gazetei Sporturilor, pentru produse si servicii online din portofoliul grupului de companii din care face parte regia de vanzari de la Netbridge.

Editorii de la Gazeta Online ar solicita achitarea a cateva sute de mii de euro cat ar reprezenta contravaloarea spatiului consumat si neincasate. Pe cai neoficiale, discutiile intre editorii si Boom se poarta in jurul cuantificarii intregului spatiu la un minim de 3 EUR/ CPM, cost care ar pune regia de vanzari la plata a 600 Mii EUR.

Cat de aproape sunt cele doua parti de o intelegere, inca nu se stie. Ultimele evolutii ale colaborarii intre cele doua parti nu exclud insa o posibila solutionare in instanta a diferendului. Boom ar da semne de solutionare a cauzei partial in contraserviciu. De cealalta parte, editorii Gazeta Online pleaca de la premisa ca fiecare suta de mii de pagini afisate pentru un client s-a facut cu investitii in resurse umane si financiare  importante pe care un editor le poate negocia dar nu-si permite sa le vanda in schimbul unor contraservicii de care nu are nevoie.


PUBLICITATE: