( AdPlayers.ro ) Gandul intra pe piata angajand profesionisti in comunicare. Identitatea de marca este semnata de consultantii de brand de la Grapefruit. Consultantul de brand a creat identitatea vizuala si designul de ziar pentru Gandul in mai putin de o luna si, asa cum afirma reprezentantii Grapefruit, va continua sa sprijine ziarul in efortul de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente.
"Avem cel mai curat, mai modern si mai profesionist layout din presa romana a ultimilor 15 ani” a comentat Adrian Ursu, Redactor-Sef la Gandul. “Forma grafica in care Gandul iese pe piata va obliga probabil si alte cotidiane sa isi schimbe fata si sa le ofere cititorilor o marfa scuturata de zorzoane inutile si praful adunat intr-un deceniu si jumatate de presa mai mult sau mai putin amatorista" mai spune Adrian Ursu.
Fondat de o echipa de jurnalisti in frunte cu Cristian Tudor Popescu, Mircea Dinescu, Bogdan Chireac, Adrian Ursu si Lelia Munteanu, Gandul se pozitioneaza ca un ziar de calitate, care isi invita cititorii sa gandeasca pentru ei insisi. Pentru a fi usor de gasit, ziarul “raspunde” atat la adresa de web www.gandul.info cat si la www.gindul.info .
Grapefruit este o o agentie romaneasca de consultanta pentru branding si design interactiv. Printre clientii romani ai agentiei se numara Connex, HP si Eli Lilly, iar clientii straini includ nume ca DDB San Francisco si International Corporate and Brand Identity Centre.
Cel mai nou cotidian romanesc este, dupa cum spune autopromo-ul “Te bate gandul” din prima editie aparuta astazi un “ziar de informatie si atitudine”. Pe langa macheta de autopromovare, pentru cei ce nu au acces mai rapid la monitorizarea Alfacont, AdPlayers a facut si monitorizarea a mai mult de 1,5 pagini color de publicitate. Primul numar al ziarului care a aparut astazi pe tarabe a atras peste 12.000 EUR lista ( rate card) di publicitate. Printre clientii primului numar Gandul se afla Connex (3G) cu 1/2 pagina color, BCR (cardul BCR MasterCard) cu ¼ pagina color, Romtelecom ( Tarife Reduse) cu ¼ pagina color, Porsche Romania (Noul Passat) cu 1/2 pagina color, Alexandrion 1/8 pagina color.
Potrivit unei declaratii facute AdPlayers de curand de Adrian Ursu, Gandul intra pe piata cu un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de publicitate (rate card) de 2.475 EUR pentru o pagina de publicitate alb/negru respectiv 3.685 EUR pentru o pagina color, iar Director de Marketing si Publicitate va fi Elena Cristian. Cotidianul generalist “al lui Popescu si Dinescu” este editat de compania Crucisatorul, are 16 pagini din care 4 color, un format de 576 x 370 si un pret de coperta de 7.000 lei (0,70 lei noi).