GSP il tipareste pe demolatorul miturilor publicitatii
Marti, 16 August 2011

(AdPlayers, Iulian Toma)

Nonconformistul scriitor francez, Frederic Beigbeder, autor al celebrei carti "13,99 lei" care desfiinteaza miturile din lumea publicitatii, vine in Romania intre 20 si 22 august, la invitatia Gazetei Sporturilor si a Editurii Trei.
 
Ziarul de sport va lansa impreuna cu Beigbeder doua din cele mai cunoscute carti ale autorului, in editie de chiosc. Titlurile sale “13,99 lei” si “Dragostea dureaza trei ani” vor aparea la pachet cu ziarul de sport miercuri pe 24 august, respectiv, miercuri, 31 august.

Sub semnul “Oamenii nu stiu ce vor pana nu li se propune acel lucru”, in cartea sa "13,99 lei", una din cele mai importante ale autorului, Frederic Beigbeder demonteaza, treptat si fara scrupule, fascinatia din lumea publicitatii. Oficialii Gazetei Sporturilor au afirmat pentru AdPlayers ca tirajul cartii va fi de 50.000 de exemplare.

Cu o audienta zilnica de 688.000 cititori/zi (potrivit SNA), Gazeta Sporturilor lanseaza cele doua carti in seria a sase bestseller-uri care mai cuprinde si alte romane ale doi autori francezi care au marcat literatura ultimilor ani: Pascal Bruckner (“Luni de fiere si Hotii de frumusete”) si Marc Levy (“Si daca e adevarat…” si “In alta viata”). Cele patru volume se gasesc deja la chioscurile de ziare, la pretul de 13,99 lei (ziar si carte), cu o reducere de 60% fata de pretul din librarii.

Nascut in 1965, intr-o familie instarita, Frederic Beigbeder si-a inceput cariera la 24 de ani, licentiat fiind in marketing si publicitate. A facut critica literara, cronica de televiziune si a lucrat in lumea publicitatii. Si-a atras succesul prin publicarea romanului "13,99 lei", text anarhic si savuros ce contesta sistemul social in ansamblul sau, si pe cel publicitar indeosebi.

Mai mult in Media


PUBLICITATE: