( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Gazeta Online, compania care administreaza site-urile dezvoltate in jurul Gazetei Sporturilor ( GSP ), actioneaza regia de vanzari Boom de la Netbridge in instanta pentru recuperarea unor debite restante din 2008. Primul termen de judecata este fixat pentru 22 iulie.
„Saptamana aceasta, avocatii nostri, casa de avocatura Budusan Baldea & Associates a depus in justitie dosarul prin care Gazeta Online incearca sa isi recupereze pe cale legala debitele restante pe care regia de vanzari Boom le are in contul unor campanii derulate in 2008”, a afirmat, pentru AdPlayers, Augustin Roman (foto), managerul editorului online.
Potrivit lui Roman, la incetarea contractului intre Gazeta Online si regia de publicitate Boom, in luna ianuarie, cele doua parti au stabilit de comun acord o suma pe care atat Gazeta Online cat si Boom au acceptat-o ca fiind restanta de plata a regiei de vanzari fata de editor. Fara sa precizeze valoarea exacta a debitelor restante, Roman spune ca datoriile Boom la GSP se ridica la cateva sute de mii de euro.
„Am convenit un calendar de esalonare a platilor, care din pacate nu a fost respectat. Din cele 10 termene de plata, recuperarea restantelor s-a oprit dupa primele doua. In urma unor serii de intalniri din care nu am reusit sa obtinem continuarea achitarii restantelor, noi am catalogat actiunile regiei drept o rea vointa, motiv pentru care am decis sa actionam compania in instanta, pentru recuperarea debitelor pe cale legala”.
Rezultatul negativ al intalnirilor privind recuperarea banilor de la Boom reprezinta doar o parte din motivatia Gazetei Online de actiona regia de publicitate in instanta. Seful editorului online de la GSP spune ca mutarea unor contracte Netbridge pe compania Digital Ads, si concentrarea echipei de vanzari de a vinde publicitate online pe aceasta noua companie este un alt motiv care a oferit Gazetei rezerve in privinta continuarii platilor.
„Din informatiile noastre, o serie de contracte foarte importante de publicitate cu agentiile de media au fost transferate pe Digital Ads. Acesta este un motiv care ne face sa credem ca mutand pe o alta companie mare parte din „patrimoniul” care ar fi generat business pentru regia Boom, au fost mutate practic si resursele financiare care ofereau regiei posibilitatea de a-si achita restantele catre Gazeta Online”.