(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Imagoo este o poveste veche si fara sfarsit”, a afirmat Iulian Trasa, fondatorul revistei, intrebat de AdPlayers daca a lansat o poveste noua sau varianta mai veche a revistei online. Noul Imagoo.nu (www.imagoo.nu) este editatat acum de compania Strategid fondata de fratele lui Iulian Trasa - Lucian Trasa, la randul sau unul dintre primii promotori si fondatori ai vechiului Imagoo, inca din 2003.
De ce imagoo.nu? „De ce nu”, spune Iulian Trasa, care citeaza si una din sectiunile nou lansatului imagoo.nu. Revista a fost activata ca „Imagoo.nu” dupa ce in primavara acestui an, Vodanet – editorul online care adusese imagoo in portofoliul de produse al companiei, a ingropat vechea varianta a revistei in Bloombiz.ro.
Target
Potrivit lui Iulian Trasa, targetul revistei este reprezentat de oamenii de marketing si publicitate, pastrand insa o abordare a subiectelor mai putin corporatista. „Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune responsabilul Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa, la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”.
„Daca este sa vorbim de diferentele fata de vechea revista, am anuntat ca imagoo.nu o mai arde corporatist si in noua varianta”, spune Trasa. „Fiecare intelege ce vrea, acesta este si motivul pentru care nu toate comunicatele de presa vor mai ajunge in paginile revistei. Domeniul nostru de interes va ramane insa acelasi: oameni din publicitate si comunicare”.
Target? „Vrem 5000 de utilizatori unici pe zi, in urmatoarele sase luni, sigur ca vorbim de o prognoza optimista”, spune oficialul noului proiect editorial la care lucreaza, dupa cum precizeaza Iulian Trasa, 4 oameni permanenti si spera sa aiba sute de colaboratori.
Continut
Sectiunile imagoo.nu „sunt cele care se regaseau intr-un fel sau altul si in vechiul imagoo”, sustine Trasa. Printre ele se numara: poolitica, made in. advertising, spo®tlight, comunicator escapism, sound design, staff & matters, black in business ,coffee & cigarettes si, ultima dintre ele, gata!.
„Omul din publicitate nu este interesat doar de publicitate si nu o arde intotdeauna corporatist. Ba mai mult. As putea spune chiar ca, pentru unii dintre ei, publicitatea este ultimul lucru de care sunt interesati iar pentru altii, ultimul lucru la care se pricep”, subliniaza Trasa.
„Aceasta este si ideea noului concept editorial al imagoo.nu si motivul pentru care avem si subiecte din alte zone de interes, aparent fara legatura cu publicitatea. Dar dupa cum veti vedea au o foarte mare legatura cu imaginea si comunicarea din jurul nostru”, explica fondatorul imagoo.
Semnat de Green PixelConstruit pe platfoma de management de continut Avandor, site-ul este dezvoltat de GreenPixel, aceeasi companie care a semnat toate variantele online ale imagoo, de la aparitia sa in media si pana in prezent.
Potrivit lui Trasa, noul imagoo vrea sa activeze in cursul lunii noiembrie si o sectiune multimedia. Imagoo.nu are ca bannere online 300x250 si 728x90, varianta care va fi activat mai rar. „Vrem sa alegem noi publicitatea pentru imagoo, nu ea sa ne aleaga pe noi”, spune Iulian Trasa, care nu precizeaza daca site-ul se va afla in portofoliul vreunei case sau regii de vanzare online.