( AdPlayers.ro ) Mihnea Gheorgiu (foto), Junior Copywriter la Leo Burnett este singurul creativ roman finalist al programului “Future Gold: Young Creatives”, program initiat de www.ihaveanidea.org si desfasurat anual sub egida Clio Awards.
Cu cele sase lucari inscrise in concurs, tanarul creativ de la Leo Burnett a ajuns in finala Clio Young Creatives, alaturi de cei mai buni 11 tineri creativi din intreaga lume. El va participa alaturi de ceilalti tineri creativi la Festivalul de la Clio, din Miami, in perioada 13-16 mai .
Pe baza unui brief creativ, finalistii vor prezenta proiectul final in fata clientului si a membrilor delegatiilor participante la festival. Castigatorul va fi selectat si premiat in cadrul galei de decernare a premiilor, pe data de 15 mai a.c.
Juniorul pare sa isi urmeze astfel seniorii agentiei care, trei ani consecutiv, au ajuns in finala prestigiosului festival de la Clio. Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Detinatoare a titlului de Agentie a Anului in Romania, in ultimii trei ani la Ad’Or si de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est la Golden Drum 2005.
Iulian Toma info@adplayers.ro
Nota: La Clio Young Creatives nu este obligatoriu ca lucrarile sa fi fost publicate sau contractate
.
Battalion.
.
Carturesti.
The Beaver.
Titanic.
Icon Chevy. Jules Verne. .