Feminis are 150.000 EUR pentru cumparaturi pe Internet
Miercuri, 12 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

La o luna de la intrarea pe piata ca titlu pentru femeia 2.0, Feminis anunta bomba: va fi o platforma online pentru femeia 2.0 cu mai multe canale. Intrebat de catre AdPlayers, cum comenteaza pozitiile unor oameni de Internet legate de noul parteneriat feminis – eastrolog, Val Voicu spune ca aceasta nu este singura miscare in strategia de dezvoltare a nou lansatului titlu online feminis.

 

Oficialul Bazar Publishing, si totodata seful brokerului de media Adevolution, spune ca in urmatoarele 3 luni, editorul online mai are 150.000 EUR pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele, care ulterior vor deveni canale separate pe feminis.ro si care vor fi vandute separat.

 

„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri "
Val Voicu, (Bazar Publishing - editor Feminis, Dailybusiness, frontnews)

 

„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele, care ulterior vor deveni canale separate pe feminis.ro si care, sunt nevoit sa repet, vor fi vandute separat.

 

Achizitia acestor situri si implemetarea lor pe feminis se va intampla in urmatoarele 3 luni de zile. Intentia noastra este ca feminis sa devina cea mai mare comunitate a femeilor din Romania. Obiectivul este ca sa atingem o audienta de 400,000 de femei pe saptamana.

 

Viitorul produselor online apartine platformelor comune ! Pot da nenumarate exemple de ce se intampla pe pietele din exterior atat in USA cat si in europa de est si de vest. Din nefericire exact cum acum 8 ani incercam sa explic acest mediu acum sunt nevoit sa explic acest model de unificare a mai multor situri pe diverse canale care evident sunt vandute separat in functie de cerintele advertiserilor.

 

Imi cer scuze daca exemplul este prea dur insa, asa cum Darwin incerca sa explice teoria evolutiei si intampina reactii cel putin conservatoare din partea societatii, astfel incerc eu sa explic ca startegia noastra nu este decat un model de platforma media normala. Dar care se pare ca trezeste reactiile “inchizitei” si a unei comunitati din zona de online publishing nepregatita, in opinia mea, sa faca fata viitorului.

 

Din pacate noi ne-am asumat calitatea de spargator de gheata de fiecare data. Ad Evolutia presupune si sacrificii desigur. Iar noi suntem pregatiti sa ni le asumam cu toata responsabilitatea. Este o miscare curajoasa care speram sa fie apreciata la un moment dat.”

 

 


PUBLICITATE: