sursa: Kanal D, public 18-49 ani, urban; 16 nov, interval orar: 20.29 - 21.32
( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Mai mult de 900 000 de telespectatori din toata tara au urmarit “Fata lui tata” ( Kanal D ), emisiune difuzata la postul de televiziune din grupul Dogan in fiecare duminica, incepand cu orele 20.30, potrivit unei informari remise AdPlayers de catre reprezentantii Kanal D.
Conform sursei, “Fata lui tata” a inregistrat minutul de aur la 21.13, atunci cand au urmarit emisiunea 1.339.000 de persoane. Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, conform sursei citate, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.
In termeni de audienta, adauga reprezentantii Kanal D, “Fata lui tata” a devansat serialul “Vine politia” de pe ProTV, emisiunea “Schimb de mame” de la Prima TV, precum si filmele artistice de laTVR 1 si Acasa TV.