FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni
Luni, 26 Februarie 2007

FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni..

FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

FRIENDS Advertising si-a invitat la sfârsitul saptamânii trecute prietenii în clubul La Scena, “pentru „traditionalele pupaturi, gustari si lichide ocazionate de trecerea în fiinta al celui de-al 5-lea an de existenta”, asa cum spunea si invitatia (de mai sus).

Împreuna cu coechipierii lor, fondatorii Sorin Trânca, Bojan Spasic, Tic (Constantin) Nica si Catalin Varbiu (alias John) au reusit sa strânga la trecerea în anul 5, aproape la fel de multi prieteni din breasla câti si-ar dori un festival de publicitate bunisor.

Pe lânga clientii, partenerii si furnizorii agentiei, petrecerea “dintre ani” a fost de departe una dintre demonstratiile de fair play ale industriei, printre invitati numarându-se multi publicitari din alte agentii.

Felix Tataru (IAA, GMP), Ioana Manoiu si Oliver Kapusta (GMP), Catalina Cernica (Graffiti BBDO), Razvan Varabiescu (Media Direction), Bradut Florescu (DDB Bucharest), Vlad Dâmboviceanu (ADDV), Andrei Bortun (Millenium Communications), Alina Gavrila (Gavrila&Asociatii), Antoneta Cote (Velvet Media), alaturi de multi altii, au venit sa le spuna la multi ani prietenilor de la FRIENDS Advertising.

Evenimentul a adus pe scena 250 de invitati prieteni si a fost însotit de proiectarea unui film ce i-a surprins pe cei de la FRIENDS în situatii care mai de care mai inedite: la masa de foosball, în pijamale sau fara, pe terenul de fotbal, la teambuilding, pe trasee offroad, etc. (atasat)

Sorin Trânca: “la anul (..) niste hostesse mult mai înalte”

FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni„Multumesc tuturor celor prezenti si va asteptam si la anul, în februarie, când vom împlini 5 ani. Asteptati-va la un eveniment epocal si la niste hostesse mult mai înalte”, precizeaza Sorin Trânca, Managing Partner FRIENDS Advertising.

Cei care au încetat sa-si mai chinuie urechea pentru a-si asculta partenerul, au pierdut ritmul dansului urmând o scurta prezentare a unor evenimente din anul precedent. Pe lânga succese si making off-ul unor licitatii sau conturi câstigate ale agentiei, n-au fost uitate nici pierderile, mai ales cele rezultate din accidentele auto usoare prin care au trecut unii membri în graba spre, sau dinspre clienti. Un Jaguar si un SAAB stau marturie faptului ca masinile nu sunt întotdeauna cimitire de bani, ci investitii sigure în viitorul unei companii.

Cei prezenti au primit la plecare deja traditionalul calendar FRIENDS ce cuprinde zilele de nastere ale tuturor apropiatilor agentiei. Cu pagini de aproape 1 metru patrat, În noul calendar FRIENDS, echipa de creatie a agentiei si-a surprins invitatii cu personaje virtuale nascute din colarea portretelor membrilor agentiei. (atasat). Poate singurul lucru care nu s-a întâmplat a fost faptul ca nu a nins, ca în urma cu un an.

.FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni.FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni

AdPlayersFile FRIENDS Advertising

FRIENDS Advertising (www.friendsadvertising.ro) a fost înfiintata la începutul anului 2003, în jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Trânca, aceasta fiind prima echipa de create stabila din publicitatea romaneasca, cu o experienta de lucru în acesta formula de peste 8 ani.

Agenta care se nastea sub semnul prieteniei unor seniori în publicitate si-a câstigat în scurt timp o reputatie pe piata ca agentie full service, în prezent portofoliul Friends cuprinzând peste 15 clienti, printre care: Banca UniCredit Romania, Unilever (Dove), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Cefin Real Estate, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Ministerul Afacerilor Externe, I. G. C. T. I., Holcim, Tiriac Imobiliare, FAN COURIER, EUROPEAN DRINKS, ADAMA.

Cu o echipa formata din 24 de oameni, formata aproape în totalitate din seniori, potrivit oficialilor agentiei, FRIENDS Advertising are o expertiza in comunicare ce acopera aproape toate industriile.

.FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni

.FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni.FRIENDS Advertising a trecut în anul 5 cu 250 de prieteni

.

.

.

.

.


PUBLICITATE: