FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017

FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata. Credit: Pro TV / PR

In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV

adplayers. info

Peste 1.8 milioane de romani au urmarit meciul dintre FCSB si Viktoria Plzen la PRO TV, La nivel national, potrivit responsabililor de comunicare ai postului. Conform datelor furnizate adplayers, pe intervalul de difuzare al meciului, PRO TV a condus detasat topul audientelor pe toate categoriile de public: national, urban si comercial.

Pe segmentul targetului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 ani, PRO TV a obtinut 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata ( aproape 2 din 5 telespectatori din acest public), spre deosebire de televiziunea clasata pe locul al doilea, care a inregistrat numai 4.6 puncte de rating si 14.0% share. In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV.

Victoria obtinuta de FCSB joi seara, 3-0, duce vicecampioana Romaniei pe locul 1 in grupa de Europa League dupa prima etapa.

Mai mult in Media, TV, Audiente


PUBLICITATE: