Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012


(adplayers. Iulian Toma ) „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Gfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers inalti oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile audiente Kantar.

Potrivit informatiilor adplayers, pierderile de audienta inregistrate de TVR cu noile cifre de audienta furnizate de Kantar sunt foarte mari. „Chiar daca punctual canalul TVR2 creste, TVR inregistreaza in total pierderi de aproximativ 40% numai in primele 8 zile de masurare, in timp ce Kanal D creste, spre exemplu, cu intre +20% si +30%”, precizeaza sursa.

„Variatiile sunt foarte mari, comparativ si cu schimbarile precedente ale sistemelor de masurare. Noul sistem de masurare nu mai este unul relevant. Variatiile de cifre de audienta pe statii si programe nu sunt sustenabile. Acestea sunt mai degraba „povesti” decat audiente” a mai afirmat sursa adplayers.

Ce se va intampla? Nemultumirea in randul oficialilor Televiziunii Romane este fara precedent. „Avem deja discutii ca TVR sa iasa din ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, n.r. ordonatorul si beneficiarul datelor de audienta)”.

Mai multe articole in Media


PUBLICITATE: