„Frequency: weekly (45 issues/year)
On sale: every Tuesday
Content: 60% local, 40% international
Circulation: 20.000 copies
Number of pages: 64+4”
Successful, urban career-oriented professional, high income, top spenders, 25-50 years, entrepreneurs & top management, decision makers and leaders”.
Asa se prezenta pana luni la vanzarile de publicitate editia din Romania a unuia dintre cele mai puternice titluri de business din lume. Din pacate criza care afecteaza deja o parte a titlurilor din presa scrisa si-a intins gheara si peste revista Business Week Romania, editata de BMG.
Incepand din aceasta saptamana editia locala a publicatiei si-a tras obloanele dupa ce anuntase o revenire in editia tiparita. Oficialii Business Media Group, editorul publicatiei, nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia.
Unul dintre ultimii investitori in comunicare in Business Week Romania a fost Eureko, ex Interamerican inainte de rebranding. Din pacate compania de asigurari nu a mai putut asigura si un scenariu optimist pentru aparitia cunoscutului titlu de business.
Nu stim daca expunera machetei in fata audientei AdPlayers va aduce si o parte din plata paginii de publicitate, dar pentru expunerea digitala a revistei Business Week si efortul depus de echipa, Eureko ar putea sa ofere un scenariu optimist unei plati, cel putin partiale. La revedere Business Week. Te asteptam din nou pe piata din Romania.