(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire. Editia româneasca este a 17-a editie internationala ESQUIRE si va avea o frecventa lunara.
“Esquire Romania este o revista excelenta!”, a declarat pentru AdPlayers, Cezar Burlan, Advertising Sales Director la Sanoma Hearst România. „ Atât din punct de vedere editorial cât si al marcilor care au ales sa fie prezente cu publicitate înca de la primul numar. Multumim pentru încrederea acordata, o meritam!”
Cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza, Radu Coman - redactor-sef ESQUIRE Romania spune: „ESQUIRE e o revista pentru domnii adevarati din România. Neconventionala. Cu un stil unic. Irepetabila. Fascinanta. De fiecare data altfel. Cred ca cel mai bun termen pentru a o descrie ar fi... haute couture jurnalistic.”
Declaratia redactorului sef referitoare la Esquire este una cel putin interesanta în contextul în care marca Zaraza se comunica drept una „pentru adevaratii domni din România”.
Theodor Manolache, Publisher la Sanoma Hearst România spune ca revista „Este al 11-lea titlu al companiei, iar lansarea este în linie cu strategia de dezvoltare a Sanoma Hearst Romania. Esquire vine în întâmpinarea barbatilor inteligenti si sofisticati, dar si a clientilor de publicitate care vor sa comunice catre acestia”.Campania de lansare cuprinde publicitate în presa scrisa, OOH, indoor (business centers si aeroport), radio, cinema, new media si direct mailing.
Fondata în Statele Unite de celebrul trust Hearst Corporation, în 1933, revista a debutat ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovând scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald.
ESQUIRE este cea de-a treia publicatie editata sub licenta Hearst INC. de trustul Sanoma Hearst Romania, din portofoliul caruia mai fac parte: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, National Geographic, FHM, Beau Monde, Mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de azi, Story.