Promotia “gatita” in colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest, se desfasoara in perioada 1 iulie - 30 septembrie. Agentia implementeaza promotia in colaborare cu agentia de below-the-line FrontLine Marketing in 400 de magazine din intreaga tara. Obiectivul promotiei BTL este atragerea interesului consumatorilor asupra produselor inovatoare incluse in promotie.
Headline-ul promotiei - "Castiga 3 banane!... Pe care le poti culege cu mana ta din Mauritius!" – atinge, potrivit agentiei, doua obiective. “Intr-o prima faza, mizand pe nelamurirea consumatorilor la vederea primei propozitii, atrage interesul acestora asupra detaliillor promotiei iar apoi 'clarifica' situatia comunicand premiul real de care se pot bucura cumparatorii unui robot de bucatarie Philips Cucina” spun reprezentantii Foote Cone & Belding Bucharest. Premiile campaniei sunt reprezentante de o excursie pentru 2 persoane in exoticele insule Mauritius si produse electrocasnice Philips din gama Cucina. Printre ele se numara 20 de seturi de aparate de pregatit sandwichuri + cafetiere si 50 de prajitoare de paine.
Echipa Foote Cone & Belding Bucharest care a lucrat “in bucataria” promotiei a fost alcatuita din Serban Chiribau-Director de Creatie, Romulus Olteanu-Art Director, Ion Iepureanu-Art Director, Andrei Zabet-Copywriter, Ana Maria Chirindel-Account Director, Lavinia Nafornita-Account Manager.
Recent lansati pe piata din Romania,nrobotii de bucatarie Philips din gama Cucina, beneficiaza de sistemul inovator "Click'n'Go", patent Philips, sistem care ofera “usurinta in asamblare (vasul si capacul de protectie pot fi fixate din orice unghi), usurinta in utilizare, performante de varf si o multime de functii practice”, spun reprezentantii agentiei de publicitate FCB. ( Iulian Toma )