Dragos Stanca: "O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro"
Marti, 20 Noiembrie 2012

 ( adplayers, Iulian Toma) „O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro”, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, managerul Thinkdigital, companie ce reprezinta vanzarile retelei de socializare in Romania. De curand, echipa condusa de Stanca a lansat si in Romania un nou format de vanzari pe facebook: "Logout Experience (LOX)".

Managerul Thinkdigital spune ca este greu sa estimeze cati bani poate atrage fiecare format de publicitate. "Nu pot spune ce venituri produce Facebook din fiecare format pentru ca, exact ca in cazul Google, Facebook este un mediu in care campaniile combina formatele si tehnicile publicitare. Cum la Google nu vorbim doar search, ci si de „maps”, ori display”, si la Facebook avem marketplace, premium - cu diverse formate - si alte tehnici, de exemplu aplicatii branduite, content de brand etc".

Potrivit lui Stanca, in Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici' in timp ce un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu.

Desi surse din piata au afirmat pentru adplayers ca planurile facebook pe segmentul marketplace sunt in jur de 6 Milioane de euro pe an, managerul Thinkdigital nu a comentat informatia.

„Cifrele legate de bugete sunt confidentiale, exact ca si in cazul Google”, a mai afirmat Stanca.

Din informatiile adplayers, piata de publicitate locala nu atrage mai mult de 50% din totalul bugetelor de comunicare online, in timp ce, in medie, aproximativ 30% din bugete merg spre Google, iar 20% uneori  chiar pana la 25% din totalul cheltuielilor, iau drumul Facebook.

 Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: