(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Deloitte Consultanta a fost exlusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor, potrivit unei informari electronice recent initaite de BRAT, ca parte a imbunatatirii comunicarii cu membrii sai. Potrivit newsletter-ului, printre cei care sunt exclusi din BRAT se mai numara companii cum sunt A Rond, Daewoo Automobile Romania, Motor Media Publishing, N&V Press Group, Pro-Editura si Tipografie, UPC Romania.
Deloitte a realizat auditul de tiraje pentru publicatii pana la cea mai recenta selectie a noilor Ernst&Young si PricewaterhouseCoopers, doua dintre cele mai importante companii de audit si consultanta de pe piata romaneasca.
In randul noilor veniti la BRAT sunt nominalizati: ARBOinteractive, Trilulilu, Andersen Media, Editor Media, Editura Horeca, Infoaliment, Confort Media, Scop Computers, European Media Invest, Mediaffaire, Touchpoint Media.
BRAT mai anunta ca in Statutul BRAT, la capitolul Scopul si obiectivele organizatiei, au mai fost adaugate prevederi cum sunt neincurajarea tranzactionarii de spatiu publicitar in presa scrisa sau mediul online pentru publicatiile neauditate de catre BRAT, sau pentru site-uri web nemasurate prin sistemul BRAT.
La acelasi capitol a mai fost adaugat un punct in care este prevazut ca membrii BRAT vor elimina pe cat posibil situatiile in care negocierile spatiului publicitar din presa scrisa si/sau mediul online se fac in baza influentelor altor media (TV, Radio, OOH, etc).
In scrisoarea electronica, oficialii BRAT mai reamintesc termenul de 31 mai - data limita pana la care editorii trebuie sa depuna declaratiile de difuzare pentru perioada ianuarie-martie 2008.