Debutul Asia Express pe Antena 1 a inregistrat 1 din 4 romani din publicul comercial.
Credit Antena Group / PR
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
adplayers.info
Prima etapa din Thailanda si misiunile dificile infruntate de vedete aseara au trimis ,,Asia Express” pe primul loc in preferintele telespectatorilor, iar editia a marcat cea mai mare audienta din acest sezon, anunta responsabilii de comunicare Antena Group.
Potrivit departamentului de cercetare Antena Group, 1.814.000 de romani au urmarit cu sufletul la gura peripetiile celor trei echipe ramase in concurs, in minutul de maxima audienta de la 20:42.
Conform sursei citate, cu audienta din debutul Asia Express, Antena 1 a fost si cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%. Și in mediul urban ,,Asia Express” a surclasat concurenta cu 9,1 puncte de rating si 18,3 % cota de piata.
Antena 1 a fost lider de piata si la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins intre 19.00-23.00 a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 9.3 puncte de rating si 22,9% cota de piata. Primul loc s-a mentinut si in mediul urban, unde Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.5 puncte de rating si 17.7% cota de piata.
Sursa: Kantar Media, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe publicul 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 26 martie 2018
Mai mult in Media, TV, Audienta,