Dan Vardie tinteste pentru CAR cititori cu 36.000 EUR pe an
Joi, 20 Noiembrie 2008


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

CAR Romania are ca public tinta principal cititori cu venituri peste 36.000 EUR  pe an, spun editorii publicatiei proaspat lansate pe piata, licenta a revistei de masini de lux Car UK. 


Publicatia lunara este editata de D.V. Automedia, companie patronata de Dan Vardie, care mai are in portofoliu titlurile Temporis si Caesar, si 4x4.

Intrebat daca mai este loc de publicatii auto pe piata romaneasca, Mircea Criveanu (foto), managerul companiei D.V. Automedia, este de parere ca "Da". „Asa cum in primii ani de televiziune existau Pro Tv, Antena 1 si TVR, iar acum avem si televiziuni de nisa, si in randul publicatiilorauto este loc de reviste de nisa”, explica Criveanu, facand trimitere la faptul ca alte publicatii au ca tinta un public generalist, iar CAR Romania isi doreste un public de nisa.

Cu un tiraj de 10.000 de exemplare, Primul numar a fost lansat promotional la pretul de 5 RON, revista fiind disponibila pe piata din 20 Noiembrie 2008. Criveanu spune ca pretul de 5 lei al revistei la primul numar se va stabiliza pe viitor la 8 lei „un pret mult mai mic in Europa unde publicatiile au 3,5 euro”. „Noi scoatem 10.000 exemplare si vrem sa vindem cat maim mult din ele”, explica oficialul, strategia de distributie a publicatiei. „Nu ne propunem sa scoatem zeci de mii de exemplare care nu stim daca potg fi vandute sau nu”.

Vorbind despre vanzarea publicitatii in revista, managerul DV Automedia a afirmat pentru AdPlayers ca tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate in Car Romania este de 3.500 EUR. Intrebat ce tinte de business are publicatia, seful companiei sustine ca este dificil sa faca prognoze de business pentru noul titlu, si ca pentru moment este important ca noua publicatie a fost bine primita in mediile in care a fost lansata.

Revista isi propune un public cu venituri de peste 36.000 EUR pe an. Intrebat cum apreciaza marimea acestui public in Romania, directorul D.V Automedia este de parere ca este un public destul de mare. „Nu am o cifra exacta, insa este vorba de oameni cu pozitii executive in companii mari sau in propriile companii, oameni car isi conduc propriile afaceri, realizati ori pe cale de a se realiza, sau varfuri ale societatii ale caror dorinte pornesc din statutul lor social. De aici si dorintele lor care pornesc din statutul lor social, si care au trecut de stadiul de afce cumparaturi din „nevoie””


PUBLICITATE: