.
.
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
The Ad Store a inceput derularea unei noi campanii de imagini pentru contul Margaritar de la Agrana. Potrivit unor surse apropiate licitatiei de publicitate care a avut loc in urma cu cateva luni, pe langa The AdStore, la pitch au mai participat agentiile Starlink, Bridge Communication si TBWA\ Merlin. Remus Frunza (foto), Managing Director, The Ad Store declara ca decizia Agrana de a lucra cu agentia pe care o conduce a fost luata in urma unei licitatii ce a desemnat agentia de publicitate care urma sa se ocupe de contul de comunicare Margaritar.
Media: la Media Investment
Campania de media se deruleaza prin agentia de media Media Investment. Sub sloganul “Margaritar. Pentru tine!”, noua campanie de imagine se va desfasura pe o durata de 6 saptamani si contine spot TV, inserturi presa si printuri outdoor. Spotul TV, cu o durata de 30 de secunde a inceput sa ruleze pe micile ecrane, de la sfarsitul saptamanii trecute, din data de 7.06.2006.
Remus Frunza a declarat pentru AdPlayers ca “noul spot" Margaritar.Pentru tine!” constituie practic o continuare a unei campanii de imagine inceputa de agentia The Ad Store in 2004”.
Vedeta din noul spot al campaniei de imagine Margaritar este promotorul numarul unu al “Noptii Devoratorilor de Publicitate”, “bucatarul” emisiunii “ Mananc, deci exist !”, de la Realitatea TV, “regizorul” din spatele casei “Dakino ”- actorul Dan Chisu. Potrivit unor surse apropiate productiei filmului, actorul din noul spot de imagine Margaritar a acceptat sa joace in bucatarie cu “Margaritar”, pentru o suma care a cantarit, cu bataie, aproape cinci cifre.
Daca filmarile noului spot Margaritar se petreceau inaintea aparitiei cartii, colectionarul de inimi din “Singur sub dus” ar fi adaugat, probabil, o noua cucerire in cartea sa. Dupa o ciocnire accidentala cu o tanara reprezentanta a sexului frumos, seful cafétariei CafeDeko de la Teatrul National, “si-a riscat gustul” din dragoste pentru Margaritar, acceptand invitatia la o cafea “la domiciliul” frumoasei domnisoare alese sa joace in spot .
‘Un produs de succes pentru oameni de succes’
“Gandit de echipa de creatie dupa conceptul “un produs de succes pentru oameni de succes”, precizeaza seful agentiei, ‘mecanismele de comunicare ale spotului evidentiaza zaharul Margaritar ca un produs premium, calitativ distinct fata de produsele asemanatoare, un produs care devine un necesar in orice locuinta - ingredient indispensabil al reusitei, ce te ajuta sa imparti cu cei dragi micile satisfactii ale vietii“, conchide el.
Ideea creativa accentueaza sentimentul realizarii, sustin creativii The Ad Store, apeland la emotiile consumatorului atat prin fondul vizual si cel sonor, cat si prin protagonisti. Executia “curata”, viziunea moderna si autentica, sunt de parere reprezentantii agentiei, aduc un plus de valoare spotului video, iar protagonistul - Dan Chisu, binecunoscuta persoana publica este o personalitate reprezentativa pentru ideea de “succes”, mai adauga acestia.
Autorii
Printre membrii echipei de creatie The Ad Store, “responsabili” pentru ducerea la bun sfarsit a povestii Margaritar, se numara Remus Frunza (Managing Director), Daniel Ionescu (Senior Art Director), Alina Marin (Art Executive), Irina Chitic (Copywriter), Bianca Grindeanu (Account Manager). Cei care au facut posibila transpunerea conceptului creativ in spotul propriu-zis sunt Casa de productie Domino Film si regizorul Emanuel Kadosh.
Agrana Romania a supravegheat indeaproape evolutia campaniei si definitivarea acesteia prin Sorin Soroceanu, Director de Marketing.
Agentia
The Ad Store este o agentie de publicitate full-service, care apartine unui grup international de agentii de publicitate cu acelasi nume cu sediul central la New York. Infiintata in urma cu 4 ani, agentia de publicitate “a multiplicat asortimentul serviciilor prestate atat in sectiunea Above The Line, cat si Below the Line”, spune Remus Frunza, “acumuland astfel experienta in deservirea clientilor si nume prestigioase in portofoliu, precum: GlaxoSmithKline, Lafarge, Beres, Actavis, Wallmark, Europharm, Telemobil Post, Expand Health, Cramele Halewood, etc”, conchide executivul companiei, pentru AdPlayers.
..AdInfo:
Nume lucrare: Margaritar. Pentru tine!
Agentie: The Ad Store
Oras: Bucuresti
Advertiser: Agrana Romania
Brand: Margaritar
Produs/categorie: Produs alimentar
Nume Campanie: Margaritar. Pentru tine!
Data primei difuzari/aparitii: 8.06.2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: Reclama TV
Durata (TV): 6 saptamani
Slogan:Margaritar. Pentru tine!
Client Service Director: Bianca Grindeanu
Creative Director: Daniel Ionescu
Art Director: Alina Marin
Copywriter: Irina Chitic
Regizor: Emanuel Kadosh
Producator: Andra Pandelescu
Casa productie A/V: Domino Film
Companie editare Imagine: Domino Film
Post Productie A/V: Chainsaw
Ilustratie (Print, altele): The Ad Store
Actori/ Personaje: Dan Chisu, Raluca Aprodu
Casting: Domino Film
Muzica: Tal Bachman (She’s so high)
Efecte Speciale: Domino Film