„Articolele din Ordonanta de urgenta care privesc agentiile de media reprezinta o lovitura extrem de grava adusa intregii industrii de comunicare, si nu doar celei de media, deoarece inseamna interventia Statului in reglementarea unei ramuri economice deja fiscalizata. Intermedierea este legala si functioneaza in toate domeniile economiei libere.
Pentru agentiile de dimensiuni nu neaparat mari aceasta lovitura are un impact mai mic decat are asupra agentiilor mari de media, intrucat acestea reprezenta intotdeauna o alternativa pentru clientii care au cautat consultanta media si inteligenta strategica raportat la bugetele de media. Recunosc ca aveam asteptari mai mari de la leaderii acestei industrii in a avea reactii mai rapide traduse in actiuni concrete de stopare a publicarii acestei ordonate in Monitorul Oficial”.
Pe acelasi subiect:
Mihai Craiu: Media Consulta International contesta Ordonanta de Urgenta la Curtea Constitutionala
"Ordonanta pune in pericol intreaga industrie" spune Radu Florescu, UAPR
Agentiile de media scoase de pe piata de publicitate. Plata spatiului media prin intermediari interzisa