DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Spatiul de publicitate al tuturor produselor grupului Realitatea-Catavencu (TV, print, radio si indoor) va fi administrat Incepand cu 1 ianuarie 2009, in exclusivitate de regia DBV Media House, se arata intr-o informare a trustului de media remisa presei.

AdPlayers scria, intr-un material publicat ieri, ca regia condusa de Brindusa Vlanga (foto), care administra publicitatea posturilor de televizxiune din grupul Realitatea-Catavencu, ar urma sa administreze din ianuarie 2009 si vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse, mai putin Internet -  gestionat de divizia F5 X media. Precizarea completa achizitia companiei eResearch de catre Sorel Radu, si plecarea lui de la sefia vanzarilor de publicitate Print, Radio si Internet a grupului Realitatea Catavencu, incepand din ianuarie 2009.

Potrivit informarii remise astazi AdPlayers, produsele care vor fi administrate de DBV Media House sunt: TV (Realitatea TV, The Money Channel, Romantica, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24 FUN, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM) si indoor media (Monopoly).

Pe langa produsele trustului Realitatea Catavencu, regia mai reprezinta si vanzarea spatiului de publicitate pentru canalele de televiziune OTV si 1Music Channel, si al revistelor Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si reteaua Info Sanatate.

Regia de vanzari DBV Media House, condusa de Brandusa Vlanga, a fost infiintata in noiembrie 2002, cand a incheiat primul primul contract de gestionare a spatiului publicitar cu o televiziune, MTV Romania. Din 2005, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).


PUBLICITATE: