(AdPlayers, Iulian Toma)
Gazeta Sporturilor a imprumutat, in editia de 5 mai, din culoarea galben-aurie a sticlei de bere Bergenbier. Proiectul a fost gandit de agentia de media Starcom impreuna cu departamentul de proiecte speciale al ziarului si este evaluat de surse apropiate proiectului special intre 15.000 si 20.000 EUR. Editia Gazetei Sporturilor din 5 mai a fost tiparita in 90.000 de exemplare.
Contactata de catre AdPlayers, Catalina Zaman, Director de Vanzari la Gazeta Sporturilor nu a comentat valoarea bugetului alocat proiectului special. Managerul de vanzari a subliniat insa ca proiectul este rezultatul unui efort de echipa, dus la capat de agentia de media si departamentul de proiecte speciale al ziarului.
In cadrul proiectului, in ziarul de astazi, toate pozele si textele au fost virate in culoarea galben aurie, pentru a marca Ziua Barbatului, si sarbatorirea zilei de 5 mai. In plus, patru pagini ale ziarului sunt tiparite pe o hartie lucioasa folosita pentru copertile revistelor glossy.
Pe langa editia tiparita, si site-ul gsp.ro afiseaza de ieri un proiect special executat tot pentru Bergenbier: un branding al site-ului care anunta evenimentele din toata tara.
Gazeta Sporturilor nu este la primul proiect special de acest gen. Potrivit unor surse apropiate departamentului de vazari de publicitate al cotidianului de sport, departamentul de proiecte speciale al ziarului aduce anual intre 20% si 25% din vanzarile de publicitate ale ziarului.
Cu 734.000 de cititori pe zi, potrivit cifrelor SNA furnizate de reprezentantii ziarului, Gazeta Sporturilor se pozitioneaza ziarul de sport numarul 1 in Romania, in timp ce editia online are 1.759.471 de vizitatori unici pe luna martie, conform SATI. Varianta pentru mobil, m.gsp.ro are 1.300.000 afisari pe luna, conform SATI.