adplayers. Iulian Toma
O noua bomba in afacerea publicitatii de la metrou. Pronuntata in sedinta publica in urma cu cateva zile, o decizie a Tribunalului Bucuresti dispune rezilierea contractului de asociere in participatiune dintre Metrorex si Sindomet, compania sindicatului lucratorilor de la Metrou, contract care afectaza in mod direct atat publicitatea pe ecranele video din statii (Blitz TV) cat si proiectele speciale pe o parte din infrastructura fixa (coloane).
Potrivit deciziei publice a Tribunalului Bucuresti in dosarul nr. 20955/3/2015 intre Metrorex si Sindomet Servcom, inregistrat la Sectia a II-a Contencios Administrativ si Fiscal, instanta a hotarat urmatoarele: “Dispune rezilierea contractului de asociere in participatiune nr.75/2007. Obliga parata la incetarea contractelor incheiate in temeiul Contractului de asociere in participatiune nr.75/2007 si a desfasurarii oricaror activitati intemeiate pe acest contract”. Decizia Tribunalului Bucuresti poate fi atacata cu recurs in termen de 15 zile de la comunicare.
Potrivit unor surse adplayers din piata de publicitate OOH, contractul de asociere in participatiune intre Metrorex si Sindomet Servcom reglementeaza si modul in care se desfasoara participatiunea celor doi parteneri de contract in domeniul publicitatii.
Din informatiile adplayers rezilierea contractului vizeaza inclusiv amplasarea si derularea publicitatii pe ecranelor video din statiile de metrou cat si proiectele speciale de publicitate pe o parte din infrastructura fixa de la Metrou, cum ar fi coloanele si alte elemente fixe care pot reprezenta suport de amplasare a acestor reclame.
Practic vizate de rezilierea contractului de asociere in participatiune intre Metrorex si Sindomet Servcom sunt toate contractele de publicitate pe ecranele Blitz TV. In privinta proiectelor speciale, din monitorizarile adplayers, in prezent se afla in derulare mai multe campanii si proiecte speciale de publicitate pe suporturile fixe desfasurate de Betacons (Euromedia) si Getica OOH. Cat de afectata este afacerea publicitatii de la Metrou, asteptam in adplayers.
Mai mult in OOH