Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media?
Vineri, 12 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian toma)

“The Challenge of Consumer Generated Media”, este doar una din interventiile pe care Gianni Catalfamo, CEO Pleon Italia o va avea la Toolbox| Online Communication, seminar care se va axa atat pe concepte noi cum sunt Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media, precum si pe controversata relatia dintre jurnalisti online si practicieni PR.

Evenimentul isi propune sa aduca in discutie teme precum integrarea componentei de media online in campanile de PR si marketing, strategiile de new media, cunoasterea publicurilor moderne precum si influenta blogurilor si a publicurilor lor.

Cu 12 ani de experienta in industria de software si hardware, la companii precum IBM, Olivetti, Lotus Development Corp, Catafalmo se alatura in 1993 ca partener in firma Image Time, unde a oferit consultanta in comunicare strategica. In 1999, firma intra in reteaua Omnicom, iar din 2004 activeaza ca Pleon Italia.

Pe langa seful Pleon Italia, in cadrul evenimentului vor mai sustine mai prezentari Catalin Tolontan (GSP),  Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino,  Radu Ionescu / Kinecto,  Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication.

Evenimentul organizat de Evensys si sutinut de AdPlayers, Toolbox| Online Communication va avea loc marti, 16 octombrie, iar inscrierile se pot face pana luni 15 octombrie.


PUBLICITATE: